شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

شاید باورتان نشود که در فاصله یک ساعتی لامرد چنین جایی باشد.
تصاویر ذیل مربوط به غار چله بوچیراست. جمعی از کوهنوردان بر آن شدیم تا روزی را به دور از هیاهوی سیاست در دل طبیعت بگذرانیم.این تصاویر مربوط به جمعه ۲۷ اردیبهست ۹۲ میباشد.زیبایی ، جذابیت و طبیعت بکر آن خیره کننده است.از آنجایی که فصل تابستان زمینه‌های طبیعت گردی در شهرستان کم میباشد حیف آمد که آن را به همشریان عزیز معرفی نکنم .

مکان:روستای بوچیر شهرستان پارسیان-فاصله زمانی یک ساعت از لامرد

فاصله از روستا تا غار ۵ کیلومترخاکی کوهستانی میباشد.

تقریبی ۸۰۰متر آب ورودی غار عمیق میباشد.بعد از گذر از آب عمیق وارد دهانه غار میشوید که تا ته غار نیز حدودا ۱۰۰۰ مترفاصله دارد.

دمای داخل بین ۱۰تا ۲۰درجه-آب ورودی گرم و آب داخل سرد است.

پایان غار آب چک زیادی وجود دارد که به آن زیبایی خاص میدهد که تغذیه کننده آب استخر طبیعی آن است و لذت رسیدن به پایان غارشنا کردن در آب سرد آن میباشد.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

راحله هاشمی

راحله هاشمی جمعه 30 مرداد 94 - 12:38

واقعا ایرانه ؟

رضا مالکی

رضا مالکی جمعه 30 مرداد 94 - 12:51

بله ایرانه خودمونه

dh dh

dh dh جمعه 30 مرداد 94 - 13:40

این مکان زیبا به نام چله بوچیر . جایی که در گرمای گرم جنوب اب سردش دلت را خنک میکند . ورود به ان با شروع میشود و تو باید یک شناگر ماهری باشی تا 100 متر شنا کنی و به خشکی داخل دره و فندیلهای بسیار زیبا برسی . هرمزگان . شهرستان پارسیان . روستای بوچیر
این مکان زیبا به نام چله بوچیر در کنار ماست . جایی که در گرمای گرم جنوب اب سردش دلت را خنک میکند . ورود به ان با شروع میشود و تو باید یک شناگر ماهری باشی تا 100 متر شنا کنی و به خشکی داخل دره و فندیلهای بسیار زیبا برسی . هرمزگان . شهرستان پارسیان . روستای بوچیر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]