رهی نو؛ سامانه رزرواسیون آنلاین هتل

رهی نو؛ سامانه رزرواسیون آنلاین هتل

لحظه‌ای از سفرتان را تصور کنید که خسته و کوفته به مقصد می‌رسید و تازه باید دنبال محل اسکان بگردید یا جایی که با عجله پیدا می‌کنید باب میل‌تان نیست. چرا نباید پیش از سفر با رزرو آنلاین بهترین هتل خیالمان را راحت کنیم؟

رهی نو؛ سامانه رزرواسیون آنلاین هتل

سفر یک برنامه کامل است و فقط اینکه از مبدأ راه بیفیتم و به مقصد برسیم، نمی‌تواند یک برنامه کامل باشد. از لحظه انتخاب مقصد و خرید بلیط یا رزرو تور، تا بررسی جاذبه‌های گردشگری، انتخاب بهترین رستوران‌ها و رزرو هتل، همه و همه می‌توانند بخشی از سفر شما باشند.

این روزها که همه کارها را می‌توان آنلاین انجام داد، خرید آنلاین بلیط یا رزرو آنلاین هتل دور از ذهن نیست و خیلی راحت می‌توانید با مقایسه مراکز اقامتی بهترین گزینه را بسته به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. کافیست به سایت رزرو آنلاین هتل رهی نو سر بزنید و با چند کلیک ساده هتل موردنظرتان را رزرو کنید.

رزرو هتل و مشکلات رزرو حضوری

تا همین چند سال پیش که سامانه‌های آنلاین رزرو هتل یا خرید بلیت و رزرو تور فعال نبودند، بعد از ساعت‌ها که در مسیر بودیم، وقتی خسته به مقصد می‌رسیدیم تازه باید دنبال جایی برای اسکان می‌گشتیم. این موضوع نه‌تنها خستگی مفرط ما را در پی داشت و باعث می‌شد روزهای به استراحت بیشتر نیاز داشته باشیم. البته هنوز هم برخی از افراد به همین روش محل اقامتشان را پیدا می‌کنند.

مشکل دیگر رزرو حضوری این است که در یک سفر کوتاه یا چند روزه باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن محل اقامت کنیم. تصور کنید چندین و چند جایی که می‌بینید باب میلتان نباشد. ضمن اینکه امکان مقایسه لحظه‌ای هتل‌ها وجود ندارد. در صورتی که اگر هتل مورد نظرتان را از قبل رزرو کرده باشید، به محض رسیدن می‌توانید با خیال راحت اتاقتان را تحویل بگیرید و آماده گشت‌وگذار شوید.

یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین هتل این است که از قبل می‌توانید کامل مشخصات محل اقامت و نظرات دیگران را بررسی کنید و با خیال راحت تصمیم بگیرید. این امکان بسیار مهم در رزرو حضوری وجود ندارد و قطعا نمی‌توانید در مقصد همه هتل‌ها را بررسی کنید یا از نظرات مسافران قبلی بهره‌مند شوید.

یکی از بدترین معایب رزرو حضوری مربوط به روزهای شلوغ و ایام پیک است که محل اقامت به سختی پیدا می‌شود یا باید به قیمت‌های گزاف تن دهید. در نهایت هم مجبور می‌شوید جایی را انتخاب کنید که شاید بیشتر سفر را به کامتان تلخ کند!

رزرو آنلاین هتل، مزایا و مشکلات آن

رهی نو؛ سامانه رزرواسیون آنلاین هتل

بی‌تردید رزرو آنلاین هتل مزایای زیادی دارد که هرکدام از آنها می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش‌تر کند. البته معایب و مشکلاتی هم دارد که به آنها هم اشاره می‌کنیم.

یکی از مهمترین مزیت‌های رزرو آنلاین هتل، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. خیلی راحت می‌توانید با سر زدن به سایت رهی نو محل اقامت مناسب خودتان را بسته به بودجه، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و... رزرو کنید. نه‌تنها با این روش به محض رسیدن به مقصد در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود، بلکه می‌توانید محل اقامتتان را با قیمت مناسب و تخفیف‌های بسیار خوب رزرو کنید.

اگر برای پیدا کردن محل اسکان به صورت آنلاین اقدام کنید، پیش از تصمیم‌گیری نهایی می‌توانید نظرات مسافران و کاربران قبلی را بخوانید و در صورتی که نظرتان جلب شد، هتل منتخبتان را رزرو کنید.

وقتی وارد سایت رهی نو می‌شوید، هر هتل برای خودش صفحه اختصاصی دارد که در آن مشخصات دقیق، آدرس، ویژگی‌های اتاق‌ها و سوئیت‌ها، امکانات رفاهی، جاذبه‌های گردشگری اطراف، دسترسی به سیستم حمل‌ونقل عمومی و بسیاری از موارد دیگر درج شده است که بدون شک تصمیم‌گیری را برایتان ساده‌تر می‌کند.

اما گاهی رزرو آنلاین با مشکلاتی هم مواجه می‌شود. به عنوان مثال برخی از کاربران دیر اعتماد می‌کنند و حتما باید پیش از رزرو محل اقامتشان را از نزدیک ببینند و بعد تصمیم بگیرند. شاید علت اصلی این موضوع این باشد که تصور می‌کنند عکس‌ها و فیلم‌های قرار داده شده روی سایت جنبه تبلیغاتی دارند و به همین دلیل ممکن است خلاف واقعیت باشند.

یکی دیگر از مشکلات اینجاست که کاربران تصور می‌کنند وقتی تمام هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کردند، در صورت کنسلی یا بروز هرگونه مشکل در مقصد، مبلغ پرداخت‌شده عودت داده نمی‌شود.

رزرو آنلاین هتل در سایت رهی نو

رهی نو یکی از جامع‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین هتل است که تنوع بی‌نظیری از هتل‌ها و مراکز اقامتی سراسر کشور را به شمار ارائه می‌کند. از شمال و جنوب کشور گرفته تا شرق و غرب ایران می‌تواند بهترین‌ هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و تخفیف‌های ویژه به صورت آنلاین رزرو کنید.

فاصله شما تا رزرو قطعی بهترین هتل‌ها تنها چند کلیک است. خیلی راحت می‌توانید با مشخص کردن شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج، انبوهی از مراکز اقامتی را ببینید و هر کدام که قطعی شد به صورت آنلاین رزرو کنید.

رزرو سی آی پی فرودگاه امام خمینی در رهی نو

یکی از امکانات جذاب سایت رهی نو امکان رزرو خدمات CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است. از جمله مهمترین امکانات این جایگاه و استقبال ویژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن پذیرایی مجلل در دو طبقه با چشم‌انداز باند؛
  • گیت‌های اختصاصی سپاه و پلیس، گمرک و پذیرش بار؛
  • انتقال مسافرین از سالن تشریفات و خدمات cip فرودگاه امام خمینی تا پای پلکان هواپیما و بالعکس به وسیله خودروهای اختصاصی؛
  • پارکینگ اختصاصی و مسقف با ظرفیت 88 دستگاه خودرو؛
  • اخذ ویزای فرودگاهی با هماهنگی قبلی، توسط مسئولین مربوط به خدمات cip؛
  • کافی شاپ لوکس و سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، سالاد و دسر؛
  • امکان استفاده از میز اردو برای مسافران و استقبال‌کنندگان؛
  • دریافت کارت پرواز توسط مسئولین خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
  • استفاده از اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت؛
  • باجه بانک اختصاصی برای انجام امور بانکی؛
  • فروشگاه‌های متنوع از جمله صنایع دستی، خشکبار و غیره با برندهای داخلی و خارجی؛
  • سالن کنفرانس و ملاقات‌های خصوصی جهت مذاکرات تجاری؛
  • سوئیت‌های ویژه برای اقامت‌های موقت و استراحت‌های کوتاه مسافران خدمات cip فرودگاه امام؛

پیش از قطعی کردن رزرو خود می‌توانید در صفحه هر هتل مشخصات دقیق، آدرس، امکانات رفاهی، تقویم رزرو، شرایط ویژه، هزینه‌ها و... را مشاهده کنید. ضمن اینکه در شرایط اقتصادی فعلی که هزینه‌های سفر هم بالا رفته است، رهی نو تضمین رزرو با بهترین قیمت را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید با کمترین قیمت هتل موردنظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

از طرف دیگر می‌توانید به طور کامل جزئیات مربوط به مراکز اقامتی را همراه با نظرات مسافران قبلی مطالعه کنید. علاوه‌بر این اگر دنبال جاذبه‌های گردشگری مقصدتان هستید، در این سایت می‌توانید اطلاعات کامل و جامعی را به دست آورید.

رهی نو؛ سامانه رزرواسیون آنلاین هتل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]