چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم؟

چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم؟

تحصیل در استرالیا یکی از تقاضاهای متقاضیان ویزاهای استرالیا می باشد. استرالیا جهت تامین نیازهای نیروی انسانی خود از روش های مختلف برای افراد متخصص ویزا صادر می نماید. یکی از روش های مهاجرت به استرالیا دریافت ویزای تحصیلی استرالیا است. افرادی که شرایط برنامه های اسکیل ورکر (مهاجرت کاری) استرالیا را ندارند، می توانند با تحصیل در استرالیا شرایط دریافت اقامت استرالیا را ایجاد نمایند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی باید ابتدا برای گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا  از یکی از موسسات آموزشی معتبر این کشور اقدام کنند. و سپس برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا تشکیل پرونده دهند. استفاده از موسسات اعزام دانشجو به استرالیا می تواند کمک شایانی در گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا در کوتاه ترین زمان نماید.

چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم؟

تحصیل در استرالیا مقطع مدارس
تحصیل در استرالیا از مقاطع تحصیلی مدارس تا دانشگاه های استرالیا امکان پذیر می باشد. سن شروع تحصیل در مدارس استرالیا از 6 سالگی می باشد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس استرالیا باید ابتدا در مدارس استرالیا ثبت نام کرده  (پذیرش تحصیلی مدارس استرالیا) و سپس برای گرفتن ویزای دانش آموزی استرالیا اقدام کنند. متقاضیان ویزای دانش آموزی استرالیا می توانند همراهی یکی از والدین خود را به عنوان سرپرست خود داشته باشند. والدین دانش آموزان می توانند با دریافت ویزای گاردین برای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل فرزند در مدارس استرالیا اقدام کنند. هزینه تحصیل در مدارس استرالیا با توجه به نوع مدارس و سهر محل تحصیل متفاوت می باشد.  شهریه تحصیل در مدارس استرالیا از سالی 15000 دلار استرالیا شروع می گردد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان ندارند. مدارس استرالیا برنامه ریزی تحصیلی جهت آموزش زبان انگلیسی را برای داشن آموزان بین المللی خواهند داشت.

تحصیل در دانشگاه های استرالیا

استرالیا دارای دانشگاه های متنوعی می باشد. وجود دانشگاه های رنکینگ بالای بین المللی دراسترالیا، این کشور را یکی از مقاصد دانشجویان بین المللی کرده است. دانشگاه های گروه هشت استرالیا از معروف ترین این دانشگاه ها می باشد. این دانشگاه ها شامل : دانشگاه‌های آدلاید، ملی، ملبورن، موناش، نیوساوت ولز، کوئینزلند، سیدنی، وسترن استرالیا می باشند. متقاضیان دانشگاه های استرالیا می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی جهت ویزای کار پس از تحصیل اقدام کنند. تحصیل و کار در استرالیا شرایط گرفتن اقامت استرالیا را برای این افراد مهیا می کند. مدت زمان گرفتن پذیرش ویزای تحصیلی استرالیا 2 ماه می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا می توانند تا دو ماه قبل از شروع ترم برای گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا اقدام کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقطع لیسانس

متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های استرلیا می توانند با ارائه مدرک دیپلم برای تحصیل در استرالیا اقدام کنند. داشتن مدرک زبان یکی از الزامات گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا می باشد. مدرک زبان مورد پذیرش جهت دریافت پذیرش تحصیلی استرالیا شامل مدرک زبان آیلتس، پی تی ای و تافل می باشد. نمره زبان مورد نیاز برای گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع لیسانس معادل آیلتس 6 می باشد. برخی از دانشگاه های استرالیا به صورت کاندشنال و بدون نیاز به مدرک زبان نیز پذیرش ارائه می کنند. بورسیه تحصیلی استرالیا در مقطع فوق لیسانس به ندرت ارائه می گردد. دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا در این مقطع تحصیلی باید با پرداخت شهریه تحصیلی برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام کنند. مدارک عمومی مورد نیاز جهت برای دریافت پذیرش و ویزای دانشجویی استرالیا در مقطع لیسانس به شرح زیر است.

پاسپورت معتبر
ترجمه رسمی ریز نمرات
ترجمه رسمی مدرک تحصیلی دیپلم
نگارش  SOP
تمکن مالی
نگارش استادی پلن
تکمیل فرم های ویزا
 

شرایط تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقطع فوق لیسانس

متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه های استرلیا می توانند با ارائه مدرک لیسانس برای تحصیل در استرالیا اقدام کنند. داشتن مدرک زبان یکی از الزامات گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا می باشد. امکان گرفتین پذیرش تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان برای مقطع فوق لیسانس میسر نمی باشد. مدرک زبان مورد پذیرش جهت دریافت پذیرش تحصیلی استرالیا شامل مدرک زبان آیلتس، پی تی ای و تافل می باشد. نمره زبان مورد نیاز برای گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع لیسانس معادل آیلتس 6.5 می باشد. مدارک عمومی مورد نیاز جهت برای دریافت پذیرش و ویزای دانشجویی استرالیا در مقطع لیسانس به شرح زیر است.

پاسپورت معتبر
ترجمه رسمی ریز نمرات
ترجمه رسمی مدرک تحصیلی لیسانس
توصیه نامه تحصیلی
نگارش  SOP
تمکن مالی
نگارش استادی پلن
تکمیل فرم های ویزا

شرایط تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقطع دکترا

متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه های استرلیا می توانند با ارائه مدرک فوق لیسانس برای تحصیل در استرالیا اقدام کنند. داشتن مدرک زبان یکی از الزامات گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا می باشد. امکان گرفتین پذیرش تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان برای مقطع دکتری میسر نمی باشد. مدرک زبان مورد پذیرش جهت دریافت پذیرش تحصیلی استرالیا شامل مدرک زبان آیلتس، پی تی ای و تافل می باشد. نمره زبان مورد نیاز برای گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا در مقطع لیسانس معادل آیلتس 7 می باشد. دانشجویان ممتاز و دارای مقاله و رزومه تحصیلی قوی می توانند با گرفتن بورسیه تحصیلی استرالیا در مقطع دکتری برای تحصیل رایگان در دانشگاه های استرالیا اقدام کنند. مدارک عمومی مورد نیاز جهت برای دریافت پذیرش و ویزای دانشجویی استرالیا در مقطع لیسانس به شرح زیر است.

پاسپورت معتبر
ترجمه رسمی ریز نمرات
ترجمه رسمی مدرک تحصیلی فوق لیسانس
رزومه تحصیلی
توصیه نامه تحصیلی
نگارش  SOP
تمکن مالی
نگارش استادی پلن
تکمیل فرم های ویزا
گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استرالیا اکثرا از طریق نمایندگی های این دانشگاه ها امکان پذیر است. موسسه مهاجرتی یوکن نماینده دانشگاه های معتبر استرالیا آماده ارائه خدمات پذیرش تحصیلی در سراسر استرالیا می باشد.

موسسه مهاجرتی یوکن در استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن با شرکت ثبت شده در استرالیا خدمات اعزام دانشجو به استرالیا، پذیرش تحصیلی استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا در مقاطع مختلف تحصیلی از مدارس استرالیا تا دانشگاه های این کشور را تحت نظارت مستقیم وکیل رسمی مهاجرت و همچنین مشاور رسمی تحصیلی استرالیا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به استرالیا می توانند جهت دریافت مشاوره با واتس اپ دفتر استرالیا 773 987 404 0061 در تماس باشند.

چگونه ویزای تحصیلی استرالیا بگیریم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]