چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

سوالی که ممکن است ذهن شما را مانند هر شخص دیگری که قصد سفر به ترکیه یا هر شهر و کشور دیگر را دارد، به خود مشغول کند آن است که چه زمانی بهترین زمان برای سفر بوده و چه زمانی سفر رفتن اشتباه است. پاسخ به این سوال با توجه به مقصد شما می تواند متفاوت باشد. در این مطلب با ما همراه شوید تا با زمان اشتباه سفر به ترکیه بیشتر آشنا شویم.

چرا انتخاب زمان برای سفر مهم است؟

آیا واقعا انتخاب زمان می تواند بر کیفیت سفر ما تاثیر بگذارد؟ این تاثیر چه میزان است؟ یکی از اهمیت دلایل انتخاب زمان برای سفر، هزینه ها است. در صورتی که شما ایام تعطیل و پیک را برای سفر انتخاب کنید، هزینه های شما می تواند بیش از دو برابر هزینه زمان های عادی و معمولی شود. هزینه بلیط هواپیما، رزور هتل، خوراک و غیره می تواند برای شما در زمان های خاصی از سال بسیار بیشتر شود. از این رو انتخاب ایام شلوغ و پرتردد از لحاظ هزینه های چند برابری برای شما یک اشتباه خواهد بود.

از طرف دیگر اگر این ایام را برای سفر به ترکیه و بازدید از جاهای دیدنی استانبول انتخاب کنید، وقت شما تا حد زیادی تلف خواهد شد. شما مجبور هستید زمان زیادی در ورودی های مختلف مکان های تاریخی منتظر بمانید تا یک بلیط تهیه کنید. از طرف دیگر به دلیل ازدحام و شلوغی احتمالا نمی توانید به خوبی از بازدید خود لذت ببرید.

چه زمانی سفر با تور به ترکیه اشتباه است؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، زمان یکی از عوامل مهمی است که باعث می شود کیفیت سفر شما تا حد زیادی پایین آمده و از طرف دیگر هزینه های سفرتان چند برابر شود. بنابراین اگر بین ایام تعطیل و روزهای عادی محدودیتی برای انتخاب ندارید، بهتر است ایام تعطیل و شلوغ را انتخاب کنید.

چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

خرید تور ترکیه زمانی برای شما یک اشتباه محسوب می شود که شما کیفیت را فدای هزینه کنید! متاسفانه برخی از هزینه های سفر را تا حدی پایین می آورند که کیفیت سفر چنگی به دل نخواهد زد. بسیاری از مسافرانی که با برخی از تورهای رایگان سفر کرده اند، از شرایط مسافرت به خصوص تمیزی و امکانات هتل ها بسیار ناراضی بوده اند. از این رو بهتر است اگر به دنبال یک تور ارزان هستید، راجع به هتل محل اقامت و امکاناتی که تور به شما ارائه می کند کمی تحقیق کنید.

خرید تور ترکیه گران قیمت زمانی برای شما به صرفه است که این هزینه با امکاناتی که تور در اختیار شما قرار می دهد، همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر هزینه بالایی پرداخت کرده اید، توری را انتخاب کنید که یک هتل استاندارد و حداقل 4 ستاره برای اقامت انتخاب کرده است.

ویژگی‌های تور خوب استانبول

در صورتی که تور هزینه وعده های غذایی شما را نیز پرداخت کند، هزینه خوراک شما کمتر از زمانی خواهد شد که خودتان بخواهید همان غذا را سفارش دهید. همچنین بسیاری از تورها دارای برنامه گردش مشخص بوده و هزینه ورودی جاهای دیدنی استانبول و یا شهر مقصد شما را تهیه می کنند. در این حالت نیز هزینه شما برای ورودی مکان های گردشگری کمتر خواهد شد.

نکته مهم دیگر در انتخاب تور برای سفر به ترکیه، توجه به تجربه تور لیدر همراه شما است. یک تور لیدر خوب و موفق می تواند تا حد زیادی کیفیت سفر شما را تضمین کند. بنابراین سعی کنید قبل از خرید تور ترکیه، راجع تورهای ترکیه به تور لیدرهای سفر خود نیز کمی تحقیق کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که از صبح از هتل بیرون می زنید و شب به آن بر می گردید، خرید توری که وعده های غذایی به مسافران می دهد اشتباه است. شما احتمالا زمان کافی برای بازگشت به هتل را ندارید و ترجیح می دهید هر جا که هستید، از رستوران و یا غذاهای خانگی چیزی میل کنید. در این حالت رزرو غذای هتل تنها ضرر مالی برای شما خواهد داشت.

چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

بهترین زمان سفر به ترکیه چه زمانی است؟

برای سفر به ترکیه دو فاکتور را در نظر بگیرید. هزینه های سفر و آب و هوا. از آن جا که ترکیه آب و هوای شرجی دارد، سفر در ابتدای بهار، اواخر پاییز، اوایل و یا اواخر زمستان می تواند یک زمان مناسب برای سفر باشد. چرا که در این زمان ها آب و هوا بسیار معتدل و مناسب است. گرمای هوا و رطوبت در اواسط تابستان می تواند به شدت شما را اذیت کند. از طرف دیگر می توانید زمان هایی را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید که برندهای معروف دارای تخیفیف های استثنایی گاهی تا 70 یا 90 درصد هستند. از این رو می توانید در کنار بازدید از مکان های گردشگری، یک خرید عالی و به صرفه انجام دهید. برندهای مطرح معمولا در پایان هر فصل لباس های آن فصل را با تخفیف به فروش می رسانند.

چه زمانی خرید تور استانبول اشتباه است؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]