در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

سفر تابستانه به تفلیس شما را با جاذبه‌ های بسیار زیبایی روبه‌رو می‌کند و به همین دلیل نیز تور تفلیس در این فصل بسیار پرطرفدار است.

به‌طور کلی شما می‌توانید در هر فصلی به این شهر زیبا که زمانی گذرگاه جاده ابریشم بود سفر کنید؛ اما گشت‌ وگذار در آن و دیدن برخی جاذبه ‌ها در تابستان صفای بیشتری دارد.

راهنمای کامل سفر به تفلیس در تابستان به ما کمک می‌کند تا بهترین مکان‌ های گردشگری این پایتخت زیبا را بشناسیم و پس از سفر با تور تفلیس، به ‌راحتی از مکان ‌های توریستی دیدن کنیم.

در ادامه می‌خواهیم با چند مکان گردشگری ناب و بسیار زیبا در تفلیس، مناسب برای تفریح در تابستان آشنا شویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پل صلح تفلیس

در سفر با تور تفلیس، گذر از پل 150 متری صلح و دیدن چشم ‌انداز بسیار زیبای آن را از دست ندهید. این پل روی رودخانه کر ساخته شده و می ‌تواند یک شب زیبای تابستانی را برای شما به‌ وجود بیاورد.

زیبایی این پل در شب به‌دلیل نصب چراغ‌ های رنگی اطراف آن است که معمولا قبل از غروب خورشید آنها را روشن می‌کنند و باعث ایجاد چشم‌انداز و جلوه ‌ای بسیار زیبا خواهند شد.

این پل از شیشه و فولاد ساخته شده و با توجه به وجود رودخانه زیر آن، پیاده ‌روی بسیار دل ‌‌انگیزی در یک هوای خنک به شما هدیه می‌ دهد.

پارک‌های آبی تفلیس

در تابستان بسیاری از افراد بیش از اینکه به‌ فکر دیدن مکان‌ های تاریخی باشند معمولا وقت خود را صرف تفریح در پارک‌ های آبی و سرگرمی ‌هایی از این قبیل می‌کنند.

پارک‌ های آبی تفلیس از بزرگ‌ترین پارک‌ های گرجستان به‌شمار می ‌آیند که نه ‌تنها مردم بومی، بلکه توریست ‌های مختلف نیز بسیار مشتاق دیدن آنها هستند. از مهم ‌ترین این پارک ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

پارک آکوا تفلیس

آکوا پارک فاصله کمی با تفلیس دارد و دسترسی به آن راحت است. برای ورود به این پارک پرطرفدار که از خدماتی مانند رستوران، کافه، خدمات ماساژ، جکوزی، استخر و باشگاه برخوردار است؛ در روز های آخر هفته باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

پارک آبی جینو پارادایس

اگر به ‌دنبال مکانی هستید که تمام اعضای خانواده از کودک تا نوجوان و بزرگ‌ سال بتوانند در آن به تفریح و شادی بپردازند؛ پارک آبی جینو پارادایس بهترین گزینه است.

این پارک آبی تا مرکز شهر فاصله چندانی نداشته و از امکاناتی مانند بخش ساحلی، بخش کودک، اسپا، باشگاه، مرکز سلامت و فودکورت برخوردار است.

شهربازی متاتسمیندا

اگر با تور تفلیس به گرجستان سفر کرده‌ اید و زمان محدودی برای گشت ‌وگزار دارید؛ دیدن شهربازی بزرگ متاتسمیندا را از یاد نبرید. مکان قرارگیری این پارک مجهز روی تپه است.

در این شهر بازی قطارهای مارپیج و بازی‌ های سرگرم‌کننده و هیجانی بسیار زیادی وجود دارد اما از همه محبوب ‌تر، چرخ ‌و فلک بزرگ و مرتفع آن است که می ‌توانید از طریق آن، چشم ‌اندازی زیبا و کامل از تفلیس ببینید.

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

بنای یاد بود گرجستان

در سفر با تور تفلیس، بهتر است در کنار دیدن مراکز تفریحی سری نیز به بنا های تاریخی و گذشته این کشور بزنید. بنای یاد بود گرجستان از جمله مکان‌ هایی است که نه ‌فقط برای دوست ‌داران تاریخ، بلکه برای همه افراد می ‌تواند خیره‌کننده و جذاب باشد.

در این بنا ستون ‌های بزرگی مشاهده می کنید که در بالای آنها نقش ‌هایی از بزرگان هک شده است. برخی افراد این بنا را با نام استون هنج گرجستان نیز معرفی می‌کنند.

دریای تفلیس

دریای تفلیس نامی است که مردم بومی روی دریاچه مصنوعی این شهر گذاشته ‌اند. زیبایی خاص این دریاچه که مساحت زیادی نیز دارد؛ آن را به یک مکان توریستی تبدیل کرده است.

با سفر به تفلیس در فصل تابستان، نباید دیدن این دریاچه که در کنار آن امکانات تفریحی بسیاری ایجاد شده را از یاد ببرید. دیدن غروب از منظره دریای تفلیس چشم‌ انداز زیبایی ایجاد می‌کند.

سد ژینوالی

افرادی که عاشق طبیعت بکر و محیطی به ‌دور از شلوغی و هیاهوی شهر هستند، باید حتما دیدن سد ژینوالی را در برنامه سفر خود قرار دهند. هرچند کمی از شهر تفلیس فاصله دارد.

شاید از نظرتان 60 کیلومتر فاصله، برای دیدن یک سد زیاد است. اما اگر تصمیم به دیدن آن بگیرید و این مسافت را طی کنید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

دیدن کوه و دریاچه‌ از نمای این سد منظره چشم ‌نوازی ایجاد می‌کند که برای دوست ‌داران طبیعت می‌تواند بسیار جذاب باشد. لذت ‌بردن از آب‌ و هوای بی ‌نظیر آن در فصل تابستان که دیگر نیازی به توضیح ندارد.

دریاچه لاکپشت تفلیس

ابتدا باید بگوییم که نقشه این دریاچه شبیه لاک ‌پشت است و دلیل نام ‌گذاری آن نیز همین شکل ظاهری بوده و هیچ لاکپشتی نمی‌توانید در این مکان پیدا کنید.

در اطراف دریاچه لاکپشت امکانات بسیاری برای افراد از جمله توریست ‌ها در نظرگرفته ‌شده و می‌ توانید در کنار لذت ‌بردن از پیاده‌روی، به کافه یا رستوران بروید و پس از میل غذا یا نوشیدنی از ورزش‌ های آبی، قایق‌ رانی یا تراموا هوایی نیز بهره‌ مند شوید.

 

بهترین هتل های تفلیس به پیشنهاد سفرمی

اگر می‌خواهید به اماکن گردشگری و توریستی تفلیس دسترسی آسانی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین هتل‌ های این شهر که شامل هتل های گلدن پالاس، واین پالاس، پارما و ایساکا است را انتخاب کنید.

این هتل‌ ها توسط شرکت سفرمی تایید شده هستند و می‌ توانید با خیالی راحت در آنها اقامت کنید. مجموعه سفرمی از اعتبار بالایی در زمینه رزرو بلیط هواپیما و هتل  و تور داخلی و خارجی برخوردار است.

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

رزرو تور تفلیس از سفرمی

مجموعه سفرمی تور تفلیس تابستانی خود را در سال 1402 با اقتصادی و کاملا مقرون ‌به ‌صرفه برای گردشگران تدارک دیده تا همه افراد بتوانند از اماکن توریستی تفلیس دیدن کنند. برای رزرو تور تفلیس، مشاهده هزینه اقامت در هتل و سایر امکانات این تور می توانید علاوه بر وب سایت سفرمی (safarme.ir)،  با شماره 42103-021 داخلی 40 تماس برقرار کنید.

با رزرو تور تفلیس از سفرمی، می‌توانید از دردسر های مربوط به برنامه‌ ریزی سفر و هماهنگی های پیچیده هتل و پرواز خلاص شوید. کارشناسان ما با دقت شما را همراهی می‌کنند تا همه جزئیات سفر شما به طور دقیق و کاملا برنامه ‌ریزی شده طی شود. تنها کافی است برای خود و خانواده ‌تان زمانی را در تابستان انتخاب کنید.

جمع‌بندی

اگر قصد سفر به گرجستان با تور تفلیس را دارید پیش از هر اقدامی باید اماکن دیدنی و گردشگری این شهر را بشناسید. از مهم ‌ترین این جاذبه ‌های توریستی و تفریحی می ‌توان به پارک‌ های آبی، پل صلح، سد ژینوالی، بنای یاد بود و دریاچه لاک ‌پشت اشاره کرد.

همچنین شما می ‌توانید از طریق مراجعه به وب ‌سایت سفرمی، تورهای اقتصادی و مناسب تفلیس را مشاهده کرده و بهترین آنها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

در سفر با تور تفلیس چه مناطقی را ببینیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]