ارزان‌ترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان را بشناسید

ارزان‌ترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان را بشناسید

در کنار جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دبی، شاهد وجود مراکز خرید متعدد از سنتی تا مدرن و لاکچری نیز در این شهر هستیم که گشت‌وگذار در آن‌ها برای هر گردشگری جذاب است. در این میان، برخی از مسافران این شهر زیبا و گردشگری، برای خریدی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به‌دنبال مراکز خرید ارزان دبی هستند. اگر شما نیز در طول سفر به این شهر تماشایی و شگفت‌انگیز، قصد خرید لوازم و پوشاک موردنیاز خود را دارید، از مراکز خرید ارزان در دبی غافل نشوید؛ چراکه در این مجتمع‌های تجاری، اجناس مختلف باکیفیت‌های مطلوب و قیمتی مناسب عرضه می‌شوند. با توجه به استقبال زیاد گردشگران، در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید دبی می‌پردازیم.

مرکز خرید سیتی سنتر؛ ازجمله بهترین مراکز خرید دبی

لیست مراکز خرید ارزان در دبی

برای اکثر گردشگران شهر توریستی و رویایی دبی، گشت‌وگذار در مراکز خرید این شهر، جزیی از تفریحات سفر محسوب می‌شود. هر کدام از مجتمع‌های تجاری دبی، حال‌وهوای متفاوت و امکانات تفریحی منحصربه‌فردی دارند؛ بنابراین برای تجربه خریدی خاطره‌انگیز و دلچسب در طول سفر خود، بهتر است ابتدا با لیست مراکز خرید دبی آشنا شوید. اگر برای خرید، بودجه محدودی درنظر گرفتید و به‌دنبال اجناس خوش قیمت هستید، پیشنهاد ما این است که یک مرکز خرید ارزان در دبی را انتخاب کنید؛ به این شکل می‌توانید اجناس و لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی خریداری کنید. بازدید از مراکز خرید ارزان دبی به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که قصد خرید سوغاتی دارند، گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود و در کاهش هزینه‌های سفر نقش مهمی دارد. بنابراین لیست زیر را به خاطر بسپارید:

مرکز خرید دراگون مارت  (The Dragon Mart)

یکی از بزرگ‌ترین و ارزانترین مراکز خرید در دبی که انواع اجناس و لباس‌های چینی در آن عرضه می‌شود، مرکز خرید دراگون مارت (The Dragon Mart) نام دارد. این مجموعه تجاری، درواقع یک مرکز خرید چینی محسوب می‌شود که اجناس مختلف با کیفیت‌های متفاوت در فروشگاه‌های متعدد آن، به فروش می‌رسند. اگر قصد دارید، خریدی اقتصادی و کم هزینه داشته باشید، می‌توانید به مرکز خرید دراگون مارت بروید، اما به خاطر داشته باشید که برای دست‌چین کردن اجناس باکیفیت و درعین حال ارزان، باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

اوت لت مال؛ بهترین و ارزانترین مرکز خرید در دبی

در دراگون مارت به‌عنوان یکی از مراکز خرید ارزان دبی، قیمت لباس به‌طور چشم‌گیری ارزان است؛ همچنین اجناس مختلفی از لوازم الکترونیکی تا پوشاک، در مغازه‌های این پاساژ عرضه می‌شوند که نباید کیفیت آن‌ها را با برندهای معروف و بین‌المللی مقایسه کنید. توجه داشته باشید وسعت این بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین حتما کفش راحت و مناسب پیاده‌روی بپوشید.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید دراگون مارت

  • یکشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ الی ۲۲
  • جمعه و شنبه: ۱۰ الی ۲۳
  • آدرس: جاده ال اویر، اینترنشنال سیتی

مرکز خرید سیتی سنتر دیره (City Centre Deira)

مرکز خرید سیتی سنتر دیره، یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در دبی محسوب می‌شود که بیش از 430 فروشگاه مختلف در آن وجود دارد. از مزیت‌های اصلی این مجتمع تجاری معروف، این است که در کنار خریدی اقتصادی و مناسب، خدمات رفاهی و امکانات تفریحی و سرگرم کننده‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. فروشگاه‌های متعددی در این مرکز خرید وجود دارند که عرضه کننده اجناسی از برندهای شناخته شده هستند؛ بنابراین در کنار تجربه خریدی ارزان و خوش قیمت، می‌توانید برخی اقلام برند را نیز خریداری کنید.

مرکز خرید وافی مال؛ مرکز خرید ارزان قیمت و محبوب در دبی

کالاهایی همچون انواع لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، مد، وسایل بازی و... در مرکز خرید سیتی سنتر دیره عرضه می‌شوند. پیشنهاد ما این است که بعد از خریدی دلچسب، حتما سری به بخش‌های تفریحی این مرکز خرید مانند چتربازی در محوطه داخلی مرکز خرید (iFly)، مرکز بازی کودکان (Little Explorers) و سالن بولینگ  نیز بزنید.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید سیتی سنتر دیره

  • دوشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ الی ۲۲
  • جمعه تا یکشنبه: ۱۰ الی ۲۴
  • آدرس: خیابان شیخ زاید

مرکز خرید اوت لت مال (Dubai Outlet Mall)

اوت لت مال (Dubai Outlet Mall)، نام یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دبی است که تجربه خریدی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از جذابیت‌های این مرکز خرید این است که می‌توانید در آن، بهترین طراحان مد را مشاهده کنید که اجناس خود را با قیمتی پایین‌تر از بوتیک‌های لوکس و لاکچری، به فروش می‌رسانند. به این شکل می‌توانید لباس‌های محبوب خود را با هزینه بسیار کمتری، خریداری کنید؛ همچنین در بین فروشگاه‌های متعدد مرکز خرید اوت لت مال، انواع محصولات مختلف مانند عطر، کفش و کیف، جواهرات، ابزارآلات، لوازم الکترونیکی و... نیز به چشم می‌خورد؛ بنابراین در این مجتمع تجاری که به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ارزان دبی شناخته می‌شود، تمام آن چیزی که نیاز دارید، در دسترس‌تان قرار دارد. خبر خوب این است که در بیشتر ایام سال، فروشگاه‌های این مرکز تجاری، تخفیفات شگفت‌انگیزی دارند که در کاهش هزینه‌های شما موثر است.

مراکز خرید ارزان دبی و تجربه خریدی دلچسب

اطلاعات بازدید از مرکز خرید اوت لت مال

  • یکشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ الی ۲۲
  • جمعه و شنبه: ۱۰ الی ۲۴
  • آدرس: خیابان دبی، آل عین، جاده ۶۶

وافی مال (Wafi Mall)

وافی مال ازجمله دیگر مراکز خرید ارزان قیمت در دبی است که بیش از ۳۰۰ فروشگاه مختلف در آن حضور دارند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مرکز تجاری، این است که کالاهای موجود در مغازه‌های مختلف آن، از برندهای اقتصادی و متفرقه تا برندهای معروف بین‌المللی را پوشش می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود، خرید ایده‌آلی را تجربه کنید. وافی مال به‌عنوان یکی از مراکز خرید ارزان دبی، بهترین گزینه برای خرید انواع سوغاتی مانند قالیچه ترکی، فانوس، ست چای‌خوری سنتی و... با قیمت‌های اقتصادی است. پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر زیبا و گردشگری دبی، حتما سری به مرکز خرید وافی مال بزنید.

مرکز خرید دراگون مارت؛ یکی از مراکز خرید ارزان در دبی

اطلاعات بازدید از وافی مال

  • یکشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ الی ۲۲
  • جمعه و شنبه: ۱۰ الی ۲۴
  • آدرس: ام هریر ۲، جاده اود متا

قیمت تور دبی برای سفر به زیباترین مقصد گردشگری خاورمیانه

حالاکه با بهترین مراکز خرید دبی با قیمت مناسب آشنا شدید، بهتر است برای کاهش هزینه‌های سفر خود به این شهر زیبا و شگفت‌انگیز، به‌دنبال تورهای گردشگری حرفه‌ای و درعین حال خوش قیمت باشید؛ چراکه با رزرو تور دیگر دغدغه‌هایی همچون خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره را به صورت جداگانه ندارید.

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است که به‌دلیل نزدیکی به ایران همه روزه پذیرای گردشگران ایرانی زیادی است. از طرفی با توجه به قیمت تور دبی که بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد، این مقصد انتخاب تعداد زیادی از شهروندانی است که قصد سفر خارجی لوکس و در عین حال قیمت مناسب را دارند. تور لحظه‌آخری دبی نیز به دلیل ارزان بودن تقاضای زیادی دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد

هتل های دبی که اطراف مراکز خرید ارزان دبی هستند؟

رزرو هتل در دبی، یکی از اصلی‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی یک سفر به این شهر جذاب است. این اقدام علاوه بر اطمینان از یک اقامت مطمئن و راحت، مزایای فراوانی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مزایا مهم رزرو هتل، می‌توان به انتخاب هتل با توجه به نیازها و سلیقه شخصی، آسانی در برنامه‌ریزی سفر، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و اطمینان از قیمت و رزرو هتل اشاره کرد. همچنین، برخی از هتل های دبی امکانات ویژه‌ای از جمله استخرهای آب‌گرم، سرویس اتاق و رستوران‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند که تجربه اقامت را به یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی تبدیل می‌کند. بنابراین، رزرو هتل در دبی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در سفر به این شهر بزرگ و متنوع حائز اهمیت است.

پیشنهاد ما برای انتخاب اقامتگاه در بین هتل های دبی، این است که به سایت اقامت24 مراجعه کرده و در بین گزینه‌های متنوعی که پیش‌روی شما قرار دارد، بهترین و مناسب‌ترین هتل را با توجه به قیمت و امکانات آن رزرو کنید. در این سامانه، برای هر فرد با هر سلیقه و بودجه فهرستی از هتل‌ها وجود دارد.

کلام پایانی

شهر دبی با جاذبه‌های طبیعی، تفریحی و دیدنی فراوانی که در دل خود جای داده است، بهترین و محبوب‌ترین مقصد گردشگری محسوب می‌شود. در این میان، نباید از مراکز خرید ارزان دبی و امکان تجربه خریدی دلچسب، اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه غافل شد؛ چراکه اکثر مراکز خرید ارزان در دبی، در بین گردشگران محبوب و پرطرفدار هستند و گشت‌وگذار در این مجتمع‌های تجاری لحظات مفرحی را به آن‌ها هدیه می‌دهد. با توجه به استقبال بی‌نظیر گردشگران از خرید اجناس خوش قیمت در سفر به دبی، در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید دبی پرداختیم.

ارزان‌ترین مراکز خرید دبی برای ایرانیان را بشناسید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]