اجاره سوئیت در تهران حوالی عباس آباد

اجاره سوئیت در تهران حوالی عباس آباد

اجاره سوئیت در تهران حوالی عباس آباد

برای هرکدام از ما که در شهرهای دور از تهران هستیم، ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور شویم به تهران سفر کنیم. شهر تهران علارغم ترافیک و شلوغی بسیار زیاد خود، به‌عنوان پایتخت ایران جاهای دیدنی زیادی است. علاوه بر آن می‌توان گفت که تقریبا بهترین امکانات پزشکی و اداری در این شهر مرکزی جمع هستند. بنابراین اگر برای دریافت امکانات و خدمات پزشکی یا کارهای اداری و حقوقی به تهران سفر می‌کنید، باید قبل از هر چیزی به فکر جایی برای اقامت باشید. اسکان در هتل، سوئیت و هتل آپارتمان‌ها گزینه‌های پیش رو هستند، اما در این میان اجاره سوئیت در تهران انتخاب خوبی است تا بتوانید با هزینه کمتر برای چند روز در این شهر ساکن شوید و به کارهای مهم رسیدگی نمایید. همچنین در بین محله‌های تهران برای اجاره سوئیت، می‌توانید محله عباس آباد را انتخاب کنید. در ادامه با ویژگی‌های این محله و اجاره سوئیت در آن آشنا می‌شویم.

کمی درباره محله عباس آباد تهران

محله عباس آباد یکی از محله‌های قدمی تهران است که در گذشته یکی از روستا‌های سرسبز و بزرگ تهران نیز محسوب می‌شد. البته در حال حاضر این محله جزء منطقه ۷ شهرداری شده و از نظر شرای آب‌وهوایی در موقعیت مناسبی قرار دارد. برای اجاره سوئیت در تهران می‌توانید این محله را انتخاب کنید و از امکانات  و دسترسی مناسب آن به سایر مناطق تهران، مراکز درمانی، جاهای دیدنی و مانند اینها برخوردار شوید. در ادامه کمی بیشتر با شرایط دسترسی این محله آشنا می‌شویم.

موقعیت جغرافیایی محله عباس آباد تهران

عباس آباد از سمت شمالی به بزرگراه رسالت می‌رسد و از شرق به خیابان شریعتی منتهی می‌شود. همچنین از غرب به محدوده خیابان ولیعصر و منطقه یوسف آباد راه دارد و از جنوب به خیابان شهید مطهری محدود می‌شود. به‌صورت کلی تمام اراضی محله عباس آباد در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دارند و به همین دلیل افراد مقیم ممکن است با محدودیت برای رفت و آمد با خودروی شخصی روبه‌رو شوند.

خیابان‌های این محله در ساعات پیک شلوغی، ترافیک سنگینی دارد؛ اما به دلیل وجود سامانه حمل‌ونقل عمومی در شرایط خوبی قرار دارد. به همین دلیل لزومی به استفاده از خودروی شخصی در این محله نیست و می‌توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی برای رفت‌وآمد استفاده کنید. در حال حاضر پنج ایستگاه فعال مترو تمام این منطقه را پوشش داده که شامل ایستگاه مترو مفتح، بهشتی، قدوسی، مصلی امام خمینی و سهروردی می‌شوند. همچنین خط ۵ و ۷ اتوبوس‌رانی تندرو در این محله چند ایستگاه دارد.

مراکز درمانی در محله عباس آباد تهران

در محله عباس آباد مراکز درمانی و داروخانه‌های متعددی قرار دارند که در صورت لزوم می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از خدمات پزشکی آن‌ها بهره‌مند شوید. درعین‌حال بیشترین ساختمان‌های پزشکی و داروخانه‌های این منطقه در خیابان مطهری قرار دارند و تعداد زیادی از املاک تجاری اداری خیابان به حوزه درمانی اختصاص یافته‌ است.

ازجمله مراکز درمانی این محله می‌توان به بیمارستان تهران کلینیک، بیمارستان مهراد، بیمارستان مادران، بیمارستان توس، درمانگاه دندانپزشکی سهروردی و درمانگاه مغز و اعصاب و روان سهروردی اشاره کرد. علاوه بر آن کلینیک روانشناسی سهروردی، کلینیک ارتوپدی فنی سینا، کلینیک روانشناسی کیهان، داروخانه دکتر حسامی و بسیاری داروخانه دیگر در این محله قرار دارند. بنابراین به سهولت و در کمترین زمان می‌توانید از خدمات درمانی استفاده کنید.

مراکز مذهبی محله عباس آباد تهران

اجاره سوئیت در تهران حوالی عباس آباد

منطقه عباس آباد هم مانند مناطق دیگر پایتخت، دارای مراکز مذهبی مختلف است. همچنین یکی از سرشناس‌ترین و معروف‌ترین مراکز دینی پایتخت، یعنی مصلی امام خمینی در این محله واقع شده است. اما در کنار مصلی اما می‌توان به مسجد الرضا، مسجد پیامبر اعظم، مسجد باشگاه پیام، مسجد یا الله، مسجد امام جعفر صادق (ع)، مسجد علی ابن ابیطالب (ع) خیابان سهروردی شمالی، مسجد حجت ابن الحسن (عج) و حسینیه نیک نامان اشاره کرد.

پارک‌‌ها و مراکز تفریحی محله عباس آباد

در این منطقه از تهران شاهد تراکم بالای ساختمان‌های اداری و تجاری هستیم و به همین دلیل تعداد بوستان‌ها و پارک  و فضای سبز کمتری نسبت به تراکم جمعیت دارد. بااین‌حال ازجمله پارک‌های آن می‌توان پارک آهنچی، پارک ارکیده، بوستان اندیشه، پارک شهید آوینی و بوستان افرا را نام برد. همچنین درصورتی‌که به هنر تئاتر  و سینما علاقه دارید، می‌توانید در مدت اقامت خود در این محله به فرهنگسرای اندیشه و سینما آزادی مراجعه کنید. درعین‌حال باشگاه ورزشی پیام، باشگاه تنیس پیام و باشگاه ورزشی یزدان در این محله فضای خوبی برای ورزش و سلامتی محسوب می‌شوند.

 مراکز خرید در محله عباس آباد تهران

شاید بد نباشد که در مدت اقامت خود در تهران سری به مراکز خرید در محله عباس آباد بزنید و برای خانواده و دوستان سوغاتی تهیه کنید. در این محله چندین مرکز خرید بزرگ وجود دارد. ازجمله می‌توان پاساژ سهیل، مرکز خرید اندیشه، مرکز خرید فوژان تل و مرکز خرید آوا استار نام برد. همچنین برای رفع نیازهای روزمره در مدت اقامت در تهران می‌توانید از فروشگاه شهروند و میوه و تره بار اندیشه خرید کنید.

رستوران و فست فود در محله عباس آباد

اگر قصد دارید در مدت اقامت در تهران غذایی باکیفیت و خوشمزه را در رستوران‌ها و فست فودی‌های خوب محله عباس اباد میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به رستوران پلاک، سفره خانه سنتی عباس آباد، فست فود هوم برگر، پیتزا سیب ۳۶۰، فست فود بیگ بوی، رستوران چلوشیش و سفره‌خانه سنتی هزار دستان مراجعه کنید. درنهایت اینکه با اجاره سوئیت در تهران تا حد زیادی می‌توانید هزینه اقامت را کاهش دهید و در شرایطی راحت به کارهای اداری یا پزشکی و سایر موارد رسیدگی نمایید.

اجاره سوئیت در تهران حوالی عباس آباد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]