خرید سوغاتی در بانکوک

خرید سوغاتی در بانکوک

خرید سوغاتی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در تور بانکوک انجام بدهید. در تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.
اگر به دنبال پارچه جدیدی برای دوخت پرده منزل خود هستید و یا اگر به دنبال پارچه ابریشمی جدیدی برای دوخت لباس مناسب، تنوع محصولات و پارچه‌های ابریشمی موجود در تور تایلند شما را شگفت زده خواهد کرد. تنوع محصولات در تایلند به وفور یافت می‌شود.
http://buralan.com/tours/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%D9%88%DA%A9-bangkok
در طراحی پارک به جزئیات توجه زیادی شده و گشت و گذار در آن راهی جالب و مفرح برای گذراندن عصر است. هر چند که حوضچه ها، هوا را مطبوع و خنک کرده اند اما پارک بزرگ است و حداقل به ۲ ساعت پیاده روی نیاز دارد پس شاید بهتر باشد برای فرار از تابش آفتاب از ورودی پارک چتر بگیرید. در نقاط مختلف مغازه هایی برای خرید سوغات وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها خرید نمایید.
تصور کنید برج ایفل، طاق پیروزی، عبادتگاه آسمان پکن و گنبد تماشایی کلیسای سنت پترزبورگ را در کنار همدیگر ببینید. حوضچه‌ها نقش اقیانوس اطلس و اقیانوس هند را بازی می‌کنند و در آنسوی آن‌ها خانه اپرای سیدنی و مرلیون سنگاپور و در سمتی دیگر تاور بریج لندن و مجسمه آزادی نیویورک قرار دارند.
خرید سوغاتی در بانکوک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]