بهترین مکان برای مسافرت در تابستان در ایران کجاست؟

بهترین مکان برای مسافرت در تابستان در ایران کجاست؟

بهترین مکان برای مسافرت در تابستان در ایران شهرهایی در استان‌های غربی و شمال‌غربی کشور هستند که در این فصل هوای خنکی دارند. مدت‌ها شهرهای شمالی کشور مقصد اصلی گردشگری ما ایرانی‌ها بود، اما این روزها کم‌کم مردم ما با زیبایی‌های مناطق دیگر کشور هم آشنا شده‌اند و شهرهایی متفاوت را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند.
1 - کردستان :
از اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر می‌توانید برای فرار از گرمای هوا به کردستان سفر کنید. کردستان تاریخی طولانی و طبیعتی منحصربه‌فرد دارد که می‌‌تواند همه جور سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. اگر بخواهید جاهای تاریخی را ببینند می‌توانید در سفرتان به کردستان در سنندج اقامت کرده و از عمارت تاریخی آصف (خانه کرد) که موزه مردم‌شناسی هم هست دیدن کنند.
2 - کرمانشاه :
کرمانشاه در فصل تابستان به جز آب‌وهوای خوبش جاذبه‌های زیبای دیگری هم دارد، مثلا سرآب نیلوفر در۲۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد و در فصل‌های گرم سال به استخر وسیعی از گل‌های نیلوفر تبدیل می‌شود و آب تالاب انقدر زلال است که می‌توانید زیرآب و ساقه‌های نیلوفرها را ببینید.
3 - چهارمحال و بختیاری :
منطقه تابستانی زاگرس برای کسانی که می‌خواهند از گرمای تابستانی فرار کنند پناهگاه خوبی است. با اقامت در شهرکرد می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی‌ای مانند قلعه دزک، کتیبه‌‌های سنگی رخ، مسجد جامع هرچکان دیدن کنید. طبیعت منطقه هم که جادویتان خواهد کرد. آبشارها، غارها، پارک‌های جنگلی و چشمه‌های این منطقه انقدر زیاد و زیبا هستند که برای دیدن همه‌شان باید تا جای ممکن به روزهای سفرتان اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات به سایت مراجعه کنید
http://www.131313.ir
بهترین مکان برای مسافرت در تابستان در ایران کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]