مرکز تفریحی هیپ ناتیک آنتالیا

مرکز تفریحی هیپ ناتیک آنتالیا

https://www.arshinparvaz.com/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%da%a9%db%8c-%d9%87%db%8c%d9%be-%d9%86%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%a2%d9%86%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7">مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیایکی دیگر از شایسته‌ترین و لبریز انرژی‌ترین تفریحات آنتالیا است که در حوزه ماناوگات قرار گرفته است . دراین راءس شما میتوانید اشکال تفریحات آبی رنگ را تجربه نمائید . این راءس تفریحی یکی هیجان آور‌ترین مراکزی است که مشاهده از آن را به تمام مسافران تور آنتالیا پیشنهاد می‌کنیم .

راءس اسکی هیپ ناتیک آنتالیا را بیشتر بشناسید

این راس تفریحی یک‌سری استرخ زیاد بزرگ دارااست که مراجعین می‌توانند در آنان به گونه‌های تفریحات آبی رنگ بپردازند . این راءس تفریحی فقط ویژه تفریحات آبی رنگ و اسکی روی آب نیست و تفریحات دیگری همچون تنیس را هم میتوانید در آن تجربه فرمایید که اما بیشترین آوازه این راس به اسکی روی آب است .

این راس تفریحی در سواحل جنوب آنتالیا قرار گرفته است که به فرودگاه آنتالیا هم زیاد نزدیک است و صرفا 25 دقیقه تا این فرودگاه مسافت دارااست . این راس تفریحی فقط در تابستان جذابیت ندارد و تفریح در آن در فصل زمستان هم دوچندان شادی بخش خواهد بود .

این راءس تفریحی امکاناتی همچون تخته , بند , کلاه , عینک آفتابی , جامه ورزشی , لوسیون تن و… داراست همینطور تجهیزات اضطراری برای پخش آوا حین ورزش هم موجود هست . همینطور در سرتاسر این راءس تفریحی وب بی سیم بدون‌پول موجود هست که میتوانید از آن به کارگیری فرمایید .
در حالتی‌که قصد دارید زمان بیشتری را درین راس تفریحی بگذرانید می‌توانید یکی‌از ویلاهای اطراف این راءس تفریحی را گزینش فرمائید و در ان‌ها اقامت داشته باشید . در‌این ویلا‌ها میتوانید خدماتی همچون وب بی سیم , سونا , جکوزی , خزینه و… را اخذ فرمایید .
در نزدیکی این راس تفریحی , مرکزها تفریحی دیگری همچون بوستان‌های ویژه بازی‌های آبی رنگ و ساحلی مثل والیبال ساحلی و… هم میباشند و به طور کلی این ناحیه تعیین دوچندان قابل قبولی برای گذراندن تایم‌ها مفرح

اگر به ورزش عشق دارید و می‌خواهید در دل درختان ورزش و هیجان را تجربه فرمائید حتما اقامت یک سری روزه درین حیطه را تجربه نمائید .

این راس تفریحی هر روزه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر سرویس‌ها دهی می‌نماید و پذیرای مراجعین با شخصیت است . هتل هایی نظیر رورساید , لیکیا ورلد آنتالیا و کریستال پارایسو ورده در حوالی این راءس تفریحی قرار گرفته است . از رستوران‌های کیفیت عالی و عالی در حدود بدین راءس تفریحی هم می‌شود به آدانا دوروم , جان و پارلاک و… اشاره نمود .

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]