مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با لتس گو یونی

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با لتس گو یونی

آیا شما هم در این فکر هستید تا هر چه زودتر از آسان ترین روش مهاجرت کانادا یعنی مهاجرت تحصیلی استفاده کرده و با ادامه تحصیل در یک مقطع آموزشی، یک مدرک معتبر دانشگاهی دریافت کنید ، به کار در بازار بین المللی این کشور بپردازید و مقدمات دریافت کارت اقامت کانادا را برای خود فراهم کنید؟

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با لتس گو یونی

اگر جواب شما به این سوال مثبت است و یا اینکه کنجکاو هستید تا با این پروسه جذاب مهاجرت به کانادا بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اصولاً مهاجرت تحصیلی به مقاصد مختلف دنیا هزینه بردار بوده و نیازمند داشتن یک بودجه مشخص است. برای تحصیل در دانشگاه های برخی از کشورها مثل قبرس شمالی و یا ترکیه، نیازی به دریافت ویزای تحصیلی وجود نداشته و به همین خاطر هزینه و زمان کمتری صرف پروسه مهاجرت تحصیلی فرد می شود، اما در رابطه با مهاجرت تحصیلی به کانادا این موضوع صدق نکرده و شامل موارد مختلفی می‌شود که در زیر به تفکیک به توضیح آنها خواهیم پرداخت:

  • در ابتدای تصمیم مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید به فکر انتخاب استان، شهر و دانشگاه مورد نظر خود در کانادا باشید.
  • پس از انجام این کار، باید از این موضوع مطمئن شوید که دانشگاه مربوطه رشته و مقطع تحصیلی مورد نظرتان را ارائه می دهد.
  • اکنون نوبت به درخواست نامه پذیرش تحصیلی از دانشگاه کانادایی رسیده است.
  • شما باید به بخش پذیرش تحصیلی یا همان ادمیشن وب سایت دانشگاه مراجعه کرده و از شرایط پذیرش تحصیلی باخبر شوید.
  • معمولاً این شرایط شامل شرط معدل (حداقل 15)، شرط نمره زبان (بین 6.5 تا 7 آیلتس)، ترجمه ریز نمرات و آخرین مدارک تحصیلی دانشجو، نامه تمکن مالی برای اثبات توانایی پوشش هزینه های زندگی دانشجویی، رزومه و انگیزه نامه موجه دانشجو، توصیه نامه اساتید دانشگاهی و مواردی از این قبیل می شود.
  • شما باید با توجه به ددلاین اعلام شده از طرف وب سایت دانشگاه، مدارک را ترجمه رسمی و آپلود کرده و برای دپارتمان پذیرش دانشگاه ارسال کنید، فقط باید یادتان باشد که بررسی مدارک توسط دانشگاه نیاز به پرداخت یک هزینه ارزی به نامه ادمیشن فی دارد که بین 100 تا 200 دلار برای هر درخواست متغیر است.
  • اگر می خواهید شانس خود را در زمینه دریافت نامه پذیرش تحصیلی بالا ببرید، بهتر است در صورت امکان برای بیش از یک دانشگاه (یعنی دو تا 3 دانشگاه کانادایی) درخواست پذیرش تحصیلی ارسال کنید.
  • انجام این کار نیازمند پرداخت هزینه ارزی بیشتر برای ادمیشن فی است، اما احتمال شکست شما در مرحله اول را تا حد زیادی کاهش می دهد. (البته اگر نقصی در اطلاعات ارائه شده و مدارک تحصیلی نباشد و یا دانشجو دارای مشکلات اساسی مثل نداشتن تمکن مالی کافی، مدرک زبان و شرط سنی بالا نباشد)
  •  زمانی که همه این کارها را انجام دادید، باید منتظر جواب دانشگاه باشید. در صورت موافقت دانشگاه با درخواست پذیرش تحصیلی، نامه ای برای شما ارسال می شود که معمولاً 6 ماه اعتبار داشته و کلید عبور شما از مرحله اول مهاجرت تحصیلی به کانادا و رفتن به مرحله اصلی و مهم تر یعنی اخذ ویزای تحصیلی کانادا است.
  • به دلیل فعال نبودن سفارت کانادا در ایران، بخش اعظمی از پروسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا، به صورت اینترنتی انجام می شود.
  • شما باید به وب سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کرده و برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا (استادی پرمیت) و انجام انگشت نگاری بیومتریک درخواست دهید.
  • انجام این کار نیازمند انواع مدارک تحصیلی، مالی و هویتی دانشجو است که باید پس از ترجمه رسمی، آنها را اسکن و آپلود نمایید.
  • سپس باید برای ارسال مدارک به سفارت و ارزیابی توسط کنسولگری کانادا، مبلغ 235 دلار برای ویزای تحصیلی و انگشت نگاری به صورت اینترنتی پرداخت کنید.
  • با انجام این کار، نامه ای از سفارت دریافت می کنید که طی آن باید ظرف 30 روز کاری به یک مرکز کارگزاری ویزا به صورت حضوری مراجعه کرده و انگشت نگاری را انجام دهید.
  • این مرحله بسیار مهم است و در صورت انجام ندادن آن به پرونده شما رسیدگی نخواهد شد.
  • برای همین باید به وب سایت کارگزاری خدمات ویزای کانادا مراجعه کرده و یک وقت سفارت در یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه و یا ارمنستان رزرو کنید.
  • در نهایت باید در موعد مقرر در محل کارگزاری حضور پیدا کرده و مرحله انگشت نگاری و عکس بیومتریک خود را انجام داده و به کشور مبدا برگردید.
  • جواب رد یا موافقت با درخواست ویزای تحصیلی کانادا به صورت اینترنتی و با ایمیل به حساب کاربری شما ارسال می شود.
  • سپس شما باید برای دریافت برچسب ویزا مجدداً به کشور واسط و کارگزاری سفر کرده و یا از پیکاپ ویزا استفاده کنید.

همانطور که دیدید، روند مهاجرت تحصیلی به کانادا دارای مراحل و جزئیات نسبتاً زیادی است که بی دقتی و نبود تجربه در انجام هر یک از آنها موجب شکست شما در این پروسه می شود. در واقع، از همان ابتدای کار و درخواست نامه پذیرش تحصیلی، اگر قادر به تهیه انگیزه نامه و ارائه اطلاعات مورد نیاز دانشگاه نباشید، خیلی سریع شکست خورده و هزینه های پرداختی ادمیشن فی و ترجمه رسمی مدارک شما به راحتی از بین می رود.

از این رو مجموعه لتسگو یونی قصد دارد تا فرصت استثنایی مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا را به شما معرفی کند.

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا

در حال حاضر لتس گو یونی قراردادهای کاری متعددی با دانشگاه های مطرح کانادا منعقد کرده و می تواند با سرعت و درصد موفقیت پذیرش بیشتری، امور پذیرش تحصیلی دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا را انجام دهد.

از این رو کافیست تا خدمت جدید فری اپلای لتس گو یونی و یا همان مهاجرت تحصیلی رایگان را انتخاب کنید تا تمامی امور مرتبط با پذیرش از جمله ارائه مشاوره تخصصی و ارزیابی تحصیلی، انتخاب رشته و دانشگاه کانادایی، آماده سازی مدارک تحصیلی (راهنمایی در تنظیم توصیه نامه، انگیزه نامه و رزومه تحصیلی)، ارسال مدارک دانشگاهی، تکمیل و ارسال فرم درخواست پذیرش، پیگیری جواب نامه پذیرش، ثبت نام دانشگاه، رزرو خوابگاه و موارد مشابه به صورت کاملاً رایگان به دانشجو ارائه می شود.

با استفاده از خدمت مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با لتس گو یونی، با سرعت بالاتری کارهای پذیرش تحصیلی شما پیگیری می شود، درصد بروز خطا و وجود هرگونه نقص در اطلاعات و مدارک تحصیلی شما به صفر می رسد، شانس موفقیت شما افزایش چشمگیری پیدا می کند، در زمان شما برای شروع ترم تحصیلی برنامه ریزی شده و بدون اتلاف وقت، کارهای شما توسط کارشناسان مجرب پیگیری می شود.

استفاده از فری اپلای لتس گو یونی، یک تصمیم برد – برد است که شما را در روند مهاجرت تحصیلی به کانادا بسیار جلو انداخته ومانع از پرداخت هزینه مضاعف چند میلیون تومانی پذیرش تحصیلی توسط شما می شود.

باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هزینه های متداول ترجمه رسمی مدارک، ادمیشن فی دانشگاه، هزینه خوابگاه و شهریه دانشگاه و همچنین هزینه ویزای تحصیلی و انگشت نگاری، جزو مواردی هستند که خارج از کنترل مجموعه لتس گو یونی بوده و باید توسط متقاضی برای پیشبرد کارها پرداخت شوند.

ما با توجه به رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر شما، بهترین دانشگاه ها با شهریه های تحصیلی بسیار مناسب و ارزان ترین رشته های تحصیلی کانادا را به شما معرفی کرده و تمام جزئیات مورد نیاز برای انجام کار دانشجویی، اقدام برای بورسیه تحصیلی، درخواست مجوز کار تمام وقت پس از فارغ التحصیلی، اقدام برای کارت اقامت pr و مدیریت هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را به شما بازگو می کنیم.

تنها کافیست عزم خود را جزم کنید تا با همراهی مجموعه لتس گو یونی، رویای سخت و پیچیده مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا را به واقعیتی نزدیک، آسان و دست یافتنی برای شما تبدیل کنیم.

منبع: letsgouni.com

مهاجرت تحصیلی رایگان به کانادا با لتس گو یونی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]