۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

سفرهای خارجی قطعاً تجربه هیجان انگیزی در زندگی هر گردشگری به جا می‌گذارد و همیشه سفرها، زمان‌های محدودی دارند. یعنی شما باید در مدت زمان کوتاهی از تمامی زیبایی‌ها و سرگرمی‌های یک مکان برخوردار شوید. به همین منظور تورهای خارجی علاءالدین تراول با برنامه ریزی دقیق، تورهای هیجان انگیزی را برای شما طراحی کرده است. اگر بخواهیم یکی از تورهای منحصر به فرد را به شما معرفی کنیم باید به تور برزیل اشاره کنیم.

۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

در تور برزیل، عاشق شهر ریودوژانیرو خواهید شد!

  1. زمانی که به این شهر می‌رسید، زیبایی آن شما را مدهوش خواهد کرد. شما قطعاً در این شهر شاهد تجربه‌هایی هستید که تا آخر عمر در خاطر خواهید داشت. برای مثال اولین زیبایی که در این شهر شما را جذب خواهد کرد، یکی از هفت عجایب دست‌ ساز دنیاست که به مجسمه عظیم مسیح رستگار معروف است و در بالای قله ۷۰۰ متری کورووکادو استوار ایستاده است. شاید یکی از بهترین و

هیجان انگیزترین کارهایی که در تور برزیل و شهر ریودوژانیرو می‌توان انجام داد، تماشای غروب زیبای خورشید در این مکان خاص است.

  1. یکی دیگر از نمادهای شهر ریودوژانیرو، کوه شوگرلوف یکی از جاذبه‌های دیدنی برزیل است. نکته هیجان انگیزی که در رابطه با این جاذبه وجود دارد این است که برای رسیدن به قله کوه شوگرلوف باید سوار سومین تله‌ کابین قدیمی جهان شوید یا اگر به دنبال ماجراجویی هستید می‌توانید در جنگل‌های بارانی برزیل پیاده‌روی کنید و زمانی که در بالای کوه ۱۳۰۰ فوتی قرار گرفتید، شاهد مناظری پانوراما از کل شهر باشید.

در تور برزیل شاهد جنگل‌های بارانی مهم جهان خواهید بود!

  1. تقریباً ۶۰% کشور برزیل را جنگل‌های بارانی آمازون، اقیانوس اطلس و جنگل تیچوکا تشکیل داده است. اگر شما علاقه‌مند هستید تا از شلوغی شهر فرار کرده و به دل طبیعت بزنید پس بدانید که تجربه هیجان انگیزی را خواهید داشت. شما قرار است که سوار یک قطار قدیمی شوید و از مناظر شگفت انگیز جنگل بارانی تیجوکا و کوه‌های اطراف ریودوژانیرو نهایت لذت را ببرید.
۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

در تور برزیل به دل تاریخ سفر خواهید کرد!

  1. برای کسانی که به تاریخ و طبیعت زیبا علاقه‌مند هستند، شهرهایی مانند ریودوژانیرو و اورو پرتو در اولویت قرار دارند. اورو پرتو و تیرادنتس، در میان دیگر شهرهای منطقه، نگاهی اجمالی به گذشته غنی استعماری برزیل و دوران استخراج طلا دارند. در اورو پرتو، می‌توانید از معماری کلیساهای باشکوه دوران باروک مانند کلیسای سنت فرانسیس آسیزی و کلیسای بانوی ماپیلار دیدن کنید. در اصل خیابان‌های سنگ‌ فرش و میدان‌های زیبای شهر شما را به گذشته می‌برد، همچنین خیابان‌های باریک آن مملو از خانه‌های رنگارنگ، گالری‌های هنری و فروشگاه‌های صنایع دستی است. میدان اصلی، Largo das Forras، مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای محلی و محیط شهر است. جدا از گنجینه‌های معماری، میناس گرایس به خاطر غذاهای سنتی خود مشهور شده است.

در تور برزیل از فعالیت‌های آبی زیادی برخوردار خواهید شد!

  1. برزیل به خاطر سواحل خیره کننده و فعالیت‌های هیجان انگیز آبی پرطرفدار خود مشهور است. Florianopolis و Ilha Grande گزینه‌های عالی برای علاقه‌مندان به زیبایی‌های سواحل برزیل هستند. فلوریانوپلیس، واقع در ایالت سانتا کاتارینا، به خاطر سواحل زیبا و شرایط عالی موج سواری شهرت دارد. همچنین Praia Mole و Joaquina Beach نیز در میان موج سواران محبوبیت خاصی دارند و هم گردشگران و هم ورزشکاران بین‌المللی علاقه‌مند به موج سواری را به خود جذب می‌کنند. اگر شما مبتدی هستید، نگران نباشید؛ زیرا آموزشگاه‌های موج‌ سواری نیز برای آموزش شما در این سواحل تعبیه شده است علاوه بر این، این سواحل فرصت‌هایی را برای پیاده روی و پاراگلایدر فراهم کرده است. سواحل ریودوژانیرو همچنین برای غواصی و کایاک سواری نیز امکانات با کیفیتی را برای گردشگران فراهم کرده است.
  2. یکی دیگر از فعالیت‌های هیجان انگیز در سواحل برزیل بازدید از مناظر خیره‌کننده مانند Pico do Papagaio با قایق است و شما می‌توانید در این تجربه بی نظیر از سواحل و جزایر مخفی و بکر اطراف دیدن کنید.
۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

در تور برزیل شاهد کارناوال‌های رنگارنگ بسیار زیادی خواهید بود!

  1. کارناوال ریو یک رویداد مشهور جهانی است که اگر به ریودوژانیرو سفر می‌کنید نباید آن را از دست بدهید. قطعاً یکی از کارهای هیجان انگیز تماشا کردن رژه سامبا خواهد بود. جایی که مدارس مختلف با لباس‌ها و اجراهای استادانه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
  2. فعالیت‌های دیگری نیز در ریودوژانیرو وجود دارد که به مهمانی‌های خیابانی معروف هستند در اصل این شهر با مهمانی‌های خیابانی معروف به بلوک‌ها زنده می‌شود، جایی که مردم محلی و بازدیدکنندگان برای رقصیدن، آواز خواندن و جشن گرفتن با هم جمع می‌شوند.
  3. یکی از ویژگی‌هایی که شما را شگفت زده خواهد کرد این است که می‌توانید در این جشن‌ها و کارناوال‌ها، لباس‌های متنوعی بپوشید و لذت ببرید. کارناوال‌ها در اصل برای رها شدن و پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب طراحی شده‌اند. با پوشیدن لباس‌ها، ماسک‌ها و اکسسوری‌های رنگارنگ، فرصتی عالی خواهید داشت تا خلاقیت و غرق شدن در فضای هیجان انگیز این کارناوال‌ها را تجربه کنید.
۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

در تور برزیل شاهد حیات وحشی شگفت انگیز خواهید بود!

  1. این بهشت یعنی کشور برزیل در اصل برای علاقه‌مندان به طبیعت و عکاسان حیات وحش مکانی مناسب است. اگر شما عاشق این هستید تا از بخشی از حیات وحش را از نزدیک شاهد باشید، پانتانال، واقع در بخش غربی برزیل، بزرگ‌ترین تالاب گرمسیری جهان و یکی از میراث جهانی یونسکو است. وقتی به این ناحیه رفتید باید خود را برای یک ماجراجویی آماده کنید. اول از هر چیزی باید یک اقامتگاه انتخاب کنید: چندین اقامتگاه در پانتانال وجود دارد که می‌توانند شما را به گشت و گذار در حیات وحش ببرند پس باید به دنبال اقامتگاه‌هایی باشید که در نزدیکی مناطق دیدنی حیات وحش قرار دارند و فعالیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. دومین نکته این است که حتماً از راهنمایان حرفه‌ای کمک بگیرید تا زیستگاه‌های مختلف را کشف کنید و شانس خود را برای دیدن حیات وحش افزایش دهید. راهنمایان با تجربه می‌توانند به شما در شناسایی گونه‌های مختلف پرندگان، پستانداران، خزندگان و دوزیستان که در پانتانال زندگی می‌کنند، کمک کنند. فصول خشک، از ماه مه تا اکتبر، بهترین زمان برای تماشای حیات وحش است؛ زیرا حیوانات در اطراف منابع آبی حضور دارند و تشخیص آنها آسان‌تر است. یادتان باشد که به طبیعت احترام بگذارید؛ هنگام مشاهده حیات وحش، حفظ فاصله ایمنی و جلوگیری از مزاحمت حیوانات بسیار مهم است. از راهنمایی‌ها حتماً پیروی کنید و مراقب محیط باشید. بازدید از پانتانال فرصتی

 بی نظیر برای مشاهده تنوع زیستی باورنکردنی برزیل است.

کلام آخر

برای برنامه ریزی دقیق و سفری با کیفیت باید با مؤسسات معتبر گردشگری همراه شوید، یکی از پیشنهادهای ما مجموعه گردشگری علاءالدین تراول است که با ارائه تورهای با کیفیت و برنامه ریزی درست، سفری بی ‌نظیر را برای شما رقم می‌زند. همچنین شما می‌توانید رزرو آنلاین هتل های خارجی را از سایت علاءالدین تراول انجام دهید. 

۱۰ تفریح هیجان انگیز در سفر به برزیل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]