راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

اگر هنوز تصمیم نگرفتید برای زمستان به کدام شهر ایران سفر کنید، بار سفرتان را ببندید و راهی دیار ستارخان و باقرخان یعنی تبریز شوید. البته که تبریز، پاییز و زمستان های سردی دارد، اما مهمان نوازی گرم مردمان این دیار دلتان را گرم می‌کند. تعداد کم مسافران در فصل زمستان باعث می‌شود تا بتوانید سفر ارزان به تبریز را تجربه کنید. پس با خرید ارزان بلیط تهران تبریز وقت بیشتری برای گردش در شهر خواهید داشت. اطلاعات کاربردی این مطلب درباره سفر ارزان به تبریز نیز می‌تواند سفرتان را لذت‌بخش‌تر کند.

بهترین زمان سفر ارزان به تبریز

شروع پاییز (مهرماه) و باز شدن مدارس با توجه به اینکه عده‌ زیادی سفر خود در تابستان رفته‌اند، زمان خوبی برای سفر ارزان محسوب می‌شود. تبریز هم از این قائده مستنثنا نیست و در پاییز و زمستان شاهد مسافران و گردشگران کمتری به این شهر است، به همین دلیل نه تنها می‌توانید خرید بلیط هواپیما تبریز بلکه رزرو هتل های این شهر را هم با بهترین قیمت انجام دهید.

چگونه سفر به تبریز را ارزانتر تمام کنیم؟

فاصله تهران تا تبریز حدود 630 کیلومتر است، که اگر بخواهید با ماشین شخصی خود سفر کنید باید حدود 6-7 ساعت در مسیر باشید. انتخاب قطار یا اتوبوس هم برای سفر، 11-12 ساعت زمان شما را می‌گیرد. در صورتی که با خرید بلیط هواپیما تهران تبریز فقط یک ساعت و 15 دقیقه با این شهر فاصله خواهید داشت.

اگر با خودتان فکر می‌کنید که بلیط هواپیما قطعا گرانتر است باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. چون در این فصل که هوا سرد است، مسافران کمتری تبریز را برای سفر انتخاب می‌کنند، به همین دلیل ایرلاین ها برای اینکه پرواز خالی نداشته باشند، نرخ ها را کاهش می‌دهند. برای همین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در اوایل یا اواسط هفته که باز بلیط ها ارزانتر می‌شود، از فلای تودی بلیط هواپیما خود را بخرید و به جای 7-8 ساعت در راه بودن، یک ساعته به تبریز برسید و از بودن در این دیار زیبا لذت ببرید.

چگونه هتل ارزان در تبریز رزور کنیم؟

تبریز به دلیل اینکه همواره مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، هتل های زیادی از پنج ستاره تا یک ستاره برای اقامت مهمانان خود فراهم کرده است. فلای تودی این امکان را برای شما بوجود آورده تا با مشخص کردن تاریخ موردنظر خود و تعداد نفرات همراهتان، انواع هتل ها با رنج قیمتی مختلف و امکانات متنوع را رزرو کنید. از مزیت های سفر کردن به تبریز در این فصل این است که شما می‌توانید بهترین هتل تبریز را با مناسب‌ترین رزرو کنید.

در تبریز کجا غذا بخوریم؟

غذاهای محلی تبریز از قدیم الایام به خوشمزگی معروف بودند. به همین دلیل به هنگام سفر حتما طعم غذاهای لذیذ تبریز را بچشید. در رستوران شهریار می‌توانید یک کوفته تبریزی خوشمزه یا یکی از غذاهای محلی تبریز مثل خورش هویج یا دیماج را سفارش دهید. نکته جالب این رستوران کارکنان آن هستند که با لباس محلی از شما پذیرایی می‌کنند. اگر هم به دنبال فست فود هستید رستوران گازماخ با منویی متنوع از غذاهای تبریز و فست فود آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.

از کدام جاذبه های گردشگری تبریز بازدید کنیم؟

در تبریز جاذبه های گردشگری زیادی برای بازدید و آَشنا شدن با آداب و رسوم این شهر زیبا وجود دارند. بازار فرش تبریز جز بهترین بازارهای فرش فروشی در ایران به شمار می‌آید که بهترین فرش های ابریشمی یا پشمی را می‌توانید خریداری کنید. همچنین صنایع کیف و کفش و به طور کلی محصولات چرمی تبریز در جهان از شهرت خاصی برخوردارند. مسجد کبود، کاخ موزه شهرداری، موزه مشروطه، خانه شهریار، پارک ائل گلی و... جز معروف ترین جاهای دیدنی تبریز به حساب می‌آید.

راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

تبریز به دلیل نزدیکی به مرز بازرگان و رازی دارای اجناس متنوعی با قیمت مناسب است. از این رو مراکز خرید خوبی نظیر مراکز خرید لاله، بازار مرکزی و... دارد که می‌توانید اجناس موردنظر خود را خریداری کنید.

چگونه در شهر تبریز ارزان تردد کنیم؟

برای تردد و گشت و گذار در تبریز، وسایل حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی وجود دارد. از طرفی شهر تبریز همانند سایر کلانشهرها دارای طرح ترافیک زوج و فرد است که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد بهتری نسبت به خودروی شخصی محسوب می‌شود. در حال حاضر تنها خط یک مترو تبریز با 18 ایستگاه از ایستگاه ائل گلی تا پایانه لاله راه اندازی شده است. خطوط بی آر تی هم با داشتن ایستگاه های مختلف در سطح شهر، گزینه خوب و ارزانی برای تردد در شهر به حساب می‌آیند. اگر هم دسترسی به اتوبوس یا مترو نداشتید، می‌توانید از تاکسی ها یا تاکسی های اینترنتی برای جابه جایی در شهر استفاده کنید.

خرید ارزان بلیط هواپیما تبریز در فلای تودی

فلای تودی یکی از معتبرترین مراجع برای خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما تهران تبریز یا بالعکس کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و مبدا (تهران) و مقصد (تبریز) را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط دوطرفه می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر بر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید مناسبت ترین قیمت در روزهای مختلف را مشاهده کنید. با نمایش قیمت بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. با ثبت نام در سایت هم، ارزانترین نرخ بلیط پیرامون روز جستجو، از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. اگر هم بابت خرید، سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

راهنمای سفر ارزان به شهر تبریز

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]