بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

تنوع مکان‌های دیدنی‌ شمال و آب و هوای مطبوع این منطقه از ایران باعث شده است تا اکثر روزهای تعطیل، جاده‌های به سمت شمال شلوغ و پرترافیک باشند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به مکان‌های تاریخی علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر درباره ی ایران و تاریخ کهن و دلنشین‌اش بدانید، این بار اصفهان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. جاهای دیدنی اصفهان در هر چهار فصل ایران بسیار دیدنی هستند، از سی و سه پل تا عمارت عالی قاپو تجلی تاریخ کهن ایران هستند، و بازدید از آنها یک سفر جذاب و پرهیجان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در صورتی که قصد سفر به اصفهان و یا شمال را دارید، می‌توانید با اجاره روزانه خانه خیال خودتان را بابت مکان اقامتی راحت کنید. اجاره سوئیت در این شهرها یک سفر اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

غرق در دنیای رنگ ها با اجاره ویلا در شمال

بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

اگر می‌خواهید که جهانی از رنگ‌ها را در شمال تجربه کنید، فصل پاییز را برای سفرتان پیشنهاد می‌کنیم. آب و هوای پاک و تمیز در کنار طبیعت هزار رنگ، یک سفر دلچسب را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله جاده‌های رویایی برای مسافرت در فصل پاییز می‌توان به جاده اسالم به خلخال اشاره کرد. عبور از جنگل‌های متراکم و طبیعت بکر این منطقه، حس و حال متفاوتی را به شما هدیه می‌دهد.

برای مقصد پاییزی بعدی، جاده چالوس را  به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیبایی این جاده در فصل پاییز دوچندان بوده و هرگونه استرس و خستگی طول هفته را از شما دور خواهد کرد. تنوع رنگ‌های درختان در دل این جاده، زیباترین تابلوی پاییزی است که در عمرتان خواهید دید. شما می‌توانید در جاده‌های غرق در مه مسیر تهران به چالوس ایستاده و از خوردن آش محلی مردمان روستایی این منطقه نهایت لذت را ببرید.

جاده توسکتان به شاهرود از دیگر جاده‌های شگفت‌انگیز پاییزی است که زیبایی آن مثال‌زدنی است. شاید بد نباشد که برای یک بار هم که شده زیبایی‌های این جاده بی‌نظیر را از نزدیک ببینید. در بین راه می‌توانید با ماندن در روستای ییلاقی چهارباغ علاوه بر بهره‌مندی از آب و  هوای مطبوع این منطقه، خوراکی‌های محلی این منطقه را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید که این زیبایی‌ها را از نزدیک لمس کنید، کافی است تا نسبت به اجاره ویلا در شمال از سایت شب اقدام کنید. طبیعت بکر و پاییزی این مناطق قطعا شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

معماری بی بدیل و آثار تاریخی شگفت انگیز در اصفهان

بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

ممکن است شما نیز وصف بناهای تاریخی اصفهان را بارها شنیده باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به جای بسنده کردن به خواندن در مورد این همه زیبایی، بار سفر را بسته و به سمت اصفهان حرکت کنید. در کنار بناهای تاریخی اصفهان، گشت و گذار در خیابان‌های آن نیز حس و حال عجیبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پل‌های تاریخی، کلیساهای زیبا، بناهای تاریخی، صنایع دستی بی‌نظیر، هنر منحصر به فرد مینیاتوری، رودخانه زاینده رود و... اینگونه به نظر می‌رسند که گویی نیمی از جهان در این شهر گنبدهای آبی قرار گرفته‌ است. برای گشت و گذار در اصفهان و دیدن جاذبه‌های تاریخی این شهر، نیاز است تا چند روزی در آن اقامت داشته باشید تا بتوانید تمام زیبایی این شهر را ببینید و با تاریخ گذشته ایران آشنا شوید.

از جمله کهن‌ترین آثار تاریخی اصفهان می‌توان به میدان نقش جهان، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهلستون، کلیسای جامع وانک، خانه مشیرالملک، پل خواجو، منارجنبان، کاخ عالی قاپو، آتشکده زرتشتیان، کاخ هشت بهشت، آتشکده کوه سنگی، پل مارنان، پل سعادت آباد، مدرسه چهار باغ، حمام جارچی، بازار قیصریه، خانه مشروطه، خانه ملا باشی، خانه دهدشتی، قبرستان تخت فولاد و... اشاره کرد.

خرید صنایع دستی اصفهان از دیگر لذت‌های این سفر تاریخی به شمار می‌آید. در صورت رفتن به میدان نقش جهان، بازارهای اطراف میدان حتما توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. شما می‌توانید انواع صنایع دستی اصفهان از جمله منبت کاری، قلمکاری، پولک دوزی، میناکاری، فرش، ملیله دوزی، مینیاتور و... را خریداری کنید.

سعی کنید که در طول اقامت خود در اصفهان حتما غذاهای سنتی اصفهان از جمله بریانی، خورشت ماست، حلیم بادمجان، آش شله قلمکار، کله جوش و... را امتحان کنید. طعم لذت‌بخش این غذاها را در هیچ کجای ایران پیدا نخواهید کرد. از جمله بهترین رستوران‌های اصفهان می‌توان به رستوران شهرزاد، رستوران هرمس، بریانی اعظم، رستوران خوان گستر، رستوران گردان هتل آسمان و... اشاره کرد.

معروف‌ترین سوغاتی‌های خوردنی اصفهان، انواع گز، پولکی، برشتوک، سوهان عسلی و شیرینی کرکی هستند که طعم شیرینی آنها تا مدت‌ها در زیر زبان شما باقی خواهد ماند.

برای دیدن تمامی این زیبایی‌ها پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره سوئیت در اصفهان اقدام کنید. با اجاره روزانه خانه در اصفهان یک سفر اقتصادی خواهید داشت. البته هنگام رزرو مکان اقامتی خود توجه به نزدیکی آن به مناطق دیدنی اصفهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که برای بازدید از این مکان‌ها دیگر نیازی به طی مسافت زیاد نخواهید داشت.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و دیدن مکان‌های اقامتی مختلف، مناسب‌ترین مکان اقامتی را برای خود انتخاب کنید.

بازدید از طبیعت سر سبز شمال و آثار تاریخی اصفهان با اجاره روزانه خانه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]