چرا بهتر است نزدیک پارک‌های ساحلی کیش سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

چرا بهتر است نزدیک پارک‌های ساحلی کیش سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

کسانی که برای مسافرت در روزهای تعطیل یا نوروز کیش را انتخاب می‌کنند، معمولاً یا برنامه‌ای برای خرید دارند و می‌خواهند حسابی از موقعیت منطقه آزاد تجاری کیش استفاده کنند یا می‌خواهند چند روزی را کنار دریا استراحت کرده و لذت ببرند. این دسته دوم مسافرانی هستند که از هرگونه برنامه تفریحی کنار دریا از غواصی و تماشای لاک‌پشت‌ها تا قایق‌سواری، جت اسکی و پاراسل استقبال می‌کنند و ترجیح می‌دهند نزدیک به ساحل اقامت داشته باشند.

به همین خاطر در ادامه مقاله امروز قرار است راهنمای رزرو سوئیت و ویلا نزدیک دریا با بهترین قیمت را برایتان بیاوریم؛ اما پیش از آن می‌خواهیم خیلی سریع و کوتاه بگوییم که اصلاً چرا در سفر به کیش باید نزدیک پارک‌های ساحلی ویلا و سوئیت اجاره کرد.

چرا بهتر است نزدیک پارک‌های ساحلی کیش سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

فاصله کم سوئیت‌ها تا دریا

مهم‌ترین دلیل رزرو ویلا و سوئیت نزدیک دریا و ساحل این است که شما دیگر نیازی به استفاده از تاکسی و پرداخت هزینه اضافه ندارید و با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل می‌رسید؛ در نتیجه می‌توانید هرزمان که دوست داشتید، از صدای امواج دریا لذت ببرید.

از طرف دیگر تقریباً نیمی از سوئیت‌های نزدیک دریا رو به چشم‌انداز ساحل هستند که قیمت بیشتری هم از دیگر سوئیت‌ها دارند. فقط به‌عنوان مهم‌ترین نکته یادتان باشد که این سواحل هیچ‌کدام برای شنا مناسب نیستند و تأیید نشدند و حتی ممکن است با گزش موجوداتی مانند عروس دریایی که در منطقه زیاد است، مواجه شوید. به همین خاطر برای شنا حتماً به پلاژ مخصوص مراجعه کنید که دسترسی راحتی هم با تاکسی دارد.

دسترسی آسان به پیست پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دور جزیره

مسئله دوم دسترسی راحت به پیست مخصوص دور جزیره است. احتمالاً شنیده باشید که در جزیره می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و دور کیش را یک دور کامل رکاب بزنید. اگر در نزدیک نوار و خط ساحلی جزیره سوئیت و ویلا بگیرید، به این فضا دسترسی راحتی دارید و می‌توانید اول صبح یا هنگام غروب خورشید که نسیم خنکی هم از دریا می‌وزد با بهترین منظره پیاده‌روی سبکی هم داشته باشید.

دسترسی به سواحل خلوت‌تر

پلاژ مخصوص شنای بانوان و آقایان که معمولاً بیشتر روزهای سال شلوغ است. سواحل عمومی مانند ساحل مرجانی یا ساحل کشتی یونانی و پارک سیمرغ هم که بهترین امکانات رفاهی برای گشت‌وگذار مسافران را دارند، همیشه شلوغ هستند و اگر فصل مسافرت باشد، ازدحام جمعیت ممکن است برخی از شما را خسته کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که در فاصله کمی از دریا خانه بگیرید تا بتوانید از خط ساحلی جزیره استفاده کرده، در سکوت و آرامش اقامت داشته باشید و کنار دریا چند ساعتی را استراحت کنید. معمولاً سواحل اختصاصی ویلاها و شهرک‌های مصنوعی از پارک‌های ساحلی عمومی خلوت‌تر است و با خیال راحت می‌توانید چند ساعتی آنجا بمانید.

آرامش و سکوت مناطق مسکونی نزدیک ساحل

بسیاری از مسافران برای لذت بردن از سکوت و آرامش کیش به این جزیره سفر می‌کنند. جمعیت کم ساکن در جزیره باعث شده تا فضای کلی شهر آرام و بدون هیاهو باشد. شهر تقریباً ترافیک ندارد و ازدحام تاکسی فقط اطراف فرودگاه، اسکله مسافربری، اسکله تفریحی و مجتمع‌های تجاری است، به همین خاطر هم معمولاً نزدیک جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر شلوغ و پررفت‌وآمد است. از آن طرف شهرکهای مسکونی نزدیک دریا خلوت‌تر و آرام‌تر هستند، ترافیک و ازدحام ندارند و به‌خاطر فاصله کم تا دریا هم می‌توانید از چشم‌انداز و منظره و هم از سکوت و آرامشش نهایت لذت را ببرید.چرا بهتر است سوئیت کیش را در نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید

چرا بهتر است نزدیک پارک‌های ساحلی کیش سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

راهنمای اجاره ویلا و سوئیت نزدیک دریا در کیش

تا اینجا گفتیم که چرا بیشتر مسافران کیش باید نزدیک دریا و پارک‌های ساحلی جزیره ویلا بگیرند و حالا نوبت راهنمای رزرو سوئیت و ویلا در کیش است.

اگر می‌خواهید ویلا و سوئیت مناسب با بهترین قیمت را پیدا کنید؛ اول از همه یادتان باشد که حتماً از چند هفته قبل به دنبال رزرو محل اقامتتان باشید؛ زیرا بسیاری از سوئیت‌های خوش‌قیمت با دسترسی راحت زود اجاره می‌روند. در ضمن حتماً از طریق سایت‌های معتبر به دنبال اجاره محل اقامت باشید تا بتوانید با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه ویلا و سوئیت پیدا کنید و از قبل درباره محل اقامتتان، آدرس و امکاناتش اطلاعاتی داشته باشید.

سایت‌هایی مانند میهمان شو، جاجیگا، اسنپ تیریپ، هومسا، اقامت 24 و جاباما از بهترین سایت‌های رزرو و اجاره ویلا و سوئیت در کیش و دیگر جزیره‌های جنوب کشور است. از طریق این سایت‌ها شما پیش از پرداخت هزینه ویلا می‌توانید تجربه مهمانان قبلی را بخوانید، عکس‌های واقعی ویلا را ببینید، امکانات هر ویلا مانند وسایل آشپزخانه و یا نوع سیستم تهویه هوا را بررسی کرده و سپس برای رزرو قطعی ویلا هزینه‌اش را بپردازید. بعد از پرداخت هزینه هم کد رهگیری و آدرس دقیق برایتان ارسال شده و می‌توانید از شخص مالک محل اقامتتان را با اطمینان کامل تحویل بگیرید. امیدواریم سفر خوبی را به کیش تجربه کرده و از محل اقامتتان راضی باشید.

چرا بهتر است نزدیک پارک‌های ساحلی کیش سوئیت و ویلا رزرو کنیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]