کولی‌های دریایی

کولی‌های دریایی

کولی‌های دریا قبیله هایی هستند که به روش سنتی در دریا زندگی می‌کنند اما در حال بلعیده شدن توسط دنیای شلوغ و مدرن ما هستند. مارک لن (Mark Lenhn) که همیشه شیفته‌ی این مردم بوده تصمیم گرفت تا قبل از اینکه خیلی دیر شده باشد آنها را به تصویر بکشد. ما راجع به اینکه چگونه او به اینجا رسیده و چه چیزی باعث انگیزه‌ی او برای عکاسی از این آدم‌ها شده سوال کردیم:
"این یک پروژه با هزینه‌ی شخصی بود که من آغاز کردم. من سالها پیش راجع به کولی‌های دریایی در جنوب شرق آسیا خوانده بودم و از همان زمان شیفته‌ی این مردم شدم. همانطور که تعداد این مردم به شدت رو به کاهش است من می‌خواستم تا قبل از آنکه فرصت از دستم برود از آنها عکاسی کنم.
من از استرالیا به سمپورنا (Semporna) پرواز کردم و از آنجا یک قایق به همراه کاپیتان اجاره کردم تا مرا به مناطقی که کولی‌های دریایی زندگی می‌کنند، ببرد. من فکر می‌کنم این فوق العاده است که در زندگی مدرن و شلوغ امروز ما این مردم هنوز وجود دارند. دیدن این مردم و مورد محبت این مردم قرار گرفتن واقعا باعث شد تا من بیشتر قدر چیزهای ساده ای که در زندگی وجود دارند و ارتباط میان مردم و محیط اطرافمان را بدانم.
کولی‌های دریایی
کولی‌های دریایی
کولی‌های دریایی
کولی‌های دریایی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]