هتل ابرج کودای

هتل ابرج کودای

هتل ابرج کودای در نزدیکی مسجدالحرام، بزرگ‌ترین مسجد جهان قرار دارد و به لحاظ مکانی در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن برای زائرین و مسافرین این شهر قرار گرفته است. هم‌چنین فاصله این هتل از کعبه حدود 22کیلومتر است و زائرین می‌توانند به آسانی در مسیر هتل به کعبه رفت‌وآمد نمایند.
به‌گفته طراح و سازنده هتل ابرج کودای،بزرگ‌ترین هتل جهان، مجموعه هتل از 12برج تشکیل خواهدشد که از این تعداد 10برج دارای اتاق‌های 4ستاره و 2 برج دیگر 5ستاره خواهد بود. برروی سقف هر 12 برج محل فرود هلی‌کوپتر نیز تعبیه خواهد شد تا مسافران اختصاصی مشکلی در دسترسی نداشت باشند. هم‌چنین گروهی طراحی از بریتانیا قرار است طراحی داخلی اتاق‌ها و لابی هتل را انجام دهد.
در ساختمان اصلی هتل قرار است، یک مجموعه تفریحی رفاهی، مرکز خرید، نمازخانه‌های متعدد، بیش‌از 70رستوران، مرکز همایش، آمفی تئاتر و سینما وجود داشته باشد. تعداد دقیق اتاق‌ها هنوز مشخص نشده است و هم‌چنان که در بالا اشاره کردیم، حدود 10،000اتاق رقمی است که سازندگان به خبرنگاران اعلام کرده‌اند.
شهر مکه سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از سراسر جهان است و همواره در لیست پرمسافرترین شهرهای جهان قرار داشته است. تنها در سال پیشین میلادی، بیش‌از 6میلیون نفر به این شهر سفر کردند. مطمئنا اسکان و ارائه خدمات به این تعداد مسافر، نیازمند وجود زیرساخت‌های مناسب در شهر است.
هتل ابرج کودای
هتل ابرج کودای
هتل ابرج کودای

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]