چرا از زبان آلمانی فراری هستیم؟

چرا از زبان آلمانی فراری هستیم؟

یادگیری هر زبان خارجی در ابتدای کار ممکن است دشوار به نظر برسد. اما حقیقت این است که در حین یادگیری زبان های خارجی چالش هایی برای شما به وجود می آید که اگر آن ها را به خوبی مدیریت کنید، می توانید از سد زبان بگذرید و طعم شیرین یادگیری زبان جدید را بچشید. عمده این چالش ها مربوط به واژگان، تلفظ، دستور زبان، استرس، محیط و لهجه هستند. همه موارد گفته شده برای اغلب زبان ها صادق است و یادگیری زبان آلمانی هم از این قائده مستثنی نمی باشد.

ممکن است شما چیزی از زبان آلمانی نفهمید، آن را درست صحبت نکنید، زمانی که مخاطب شما آلمانی صحبت می کند، دائما از او به خواهید که صحبت هایش را تکرار کند، در درک گرامر آن مشکل داشته باشید و لهجه شما به طور کلی اشتباه باشد.  این ها مشکلات اساسی هستند و شاید امید شما را در یادگیری زبان آلمانی از بین ببرند، اما نباید تسلیم شوید، چرا که همیشه راه حل هایی برای غلبه به این چالش ها وجود دارد. اگر روش صحیح آموزش زبان آلمانی برای شما به کار گرفته شود و شما تعامل با این زبان را به شیوه اصولی فرا بگیرید، می توانید مشکلات خود را بر طرف کنید و دیگر از یادگیری زبان آلمانی فراری نباشید. در این مطلب سعی داریم که سختی های پیش روی زبان آموزان را در یادگیری زبان آلمانی مورد بررسی قرار دهیم و راه حل این مشکلات را برای شما بازگو کنیم. فراری بودن از زبان آلمانی به دو دلیل اصلی اتفاق می افتد. یا به دلیل ویژگی های فردی و یا به لحاظ ساختار و ماهیت زبان آلمانی. در ادامه این دو حالت را با زیر شاخه هایشان مورد سنجش قرار خواهیم داد.

چرا از زبان آلمانی فراری هستیم؟

راه جدید یادگیری زبان آلمانی شما را به هدفتان می رساند

برای یادگیری زبان آلمانی باید فرآیند آموختن را در چارچوب استاندارد و با قوانین به روز و کاربردی دنبال کنید. تحقیقات و مطالعات فراوانی در رابطه با شیوه های یادگیری انجام شده است که همگی بر شیوه آموزش آنلاین تاکید دارند. یادگیری آنلاین زبان آلمانی شاید بهترین روش انتخابی از سوی شما باشد. چرا که با استفاده از این روش محدودیت های آموزش فیزیکی را نخواهید داشت. مثلا مجبور نیستید که هر روز مسافت زیادی را برای رفتن به کلاس سپری کنید، بازدهی شما در یادگیری با آموزش آنلاین زبان آلمانی بیشتر خواهد شد، تمرین و تکرار بیشتری می توانید داشته باشید، محدودیت پوششی ندارید، می توانید تحت هر شرایط و در هر کجا که هستید یادگیری تان را ادامه دهید.

البته آموزش به شیوه آنلاین مزایای بی شماری دارد که گفتن تمامی آن ها در این مطلب نمی گنجد. خوشبختانه وب سایت آموزش آنلاین زبان معتبری در فضای اینترنت وجود دارد که با نام من و زبان شناخته می شود. این وب سایت امکانات فوق العاده ای برای آموزش زبان های خارجی در دسترس زبان آموزان علاقه مند به یادگیری داده است. روش آموزشی من و زبان مطابق با جدیدترین شیوه های ارائه شده در آمریکا و اروپاست. از طرفی علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت من و زبان امکانات آموزشی آن را به صورت تست در برای مدت زمانی دو روزه امتحان کنند و اگر با گذراندن دوره ای از آن رضایت نداشتند، وجه خود را پس بگیرند.

چرا از زبان آلمانی فراری هستیم؟

دلایل فردی که منجر می شوند از یادگیری زبان آلمانی دوری کنیم

نگرش غلط: ممکن است از عده ای شنیده باشید که یادگیری زبان آلمانی بسیار دشوار است و هر کسی از پس آن بر نمی آید. این نگرش کاملا غلط است و آلمانی یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است. حتی اگر قدری زبان انگلیسی را نیز بدانید، یادگیری آلمانی برایتان ساده تر خواهد بود، چرا که زبان انگلیسی و آلمانی دارای ریشه های زبانی مشترک می باشند.

نداشتن انگیزه: ممکن است که برخی از افراد برای یادگیری زبان آلمانی انگیزه ای نداشته باشند و آن را صرفا برای افرادی که قصد مهاجرت به آلمان، تحصیل در زبان آلمانی و یا اشتغال با این زبان دارند، مناسب بدانند. اما واقعیت این است که یادگیری هر زبانی به خودی خود مزایای بی شماری در زندگی و سلامت افراد دارد و حتما نباید بنا بر اهدافی نسبت به یادگیری اقدام کنید.

سن بالا: توانایی یادگیری در افراد با افزایش سن، تحلیل می رود و دیگر آن قدرت و پتانسیل جوانی را برای آموزش دیدن ندارند. ممکن است این یک عامل بازدارنده برای افراد در یادگیری زبان آلمانی باشد. ممکن است با خودشان بگویند که دیگر از من گذشته است که به دنبال یادگیری زبان آلمانی بروم.

با آموزش آنلاین زبان آلمانی از طریق سایت من و زبان همه این دلایل فردی تحت شعاع قرار می گیرند و شما بدون توجه به فاکتور سن، انگیزه و نگرش نادرست خود را از یادگیری کنار گذاشته و به دنیای تازه ای قدم می گذارید.

دلایل ساختاری زبان آلمانی که شما را از یادگیری باز می دارند

گرامر، دستور زبان، تلفظ، مکالمه، نگارش و لهجه در زبان آلمانی از موارد ساختاری زبان آلمانی هستند که باعث ترس و وحشت شما از یادگیری این زبان می شوند و شما را از ادامه راه منصرف می کنند. اما نکته ای در این میان وجود دارد که نباید آن را فراموش کنید. شما در یادگیری هر مهارت جدیدی باید سختی هایی را پشت سر بگذارید و چالش هایی را به جان بخرید، اما در مقابل دستاوردی در انتظارتان خواهد بود که برایتان بسیار سودمند و باارزش است. فراگیری مهارت زبان نیز شما را درگیر شب بیداری ها و آزمون های مداوم می کند، دائما باید تکالیف هر درس ارائه شده را انجام بدهید، مرتبا باید تکرار و تمرین داشته باشید و در مسیرتان ثابت قدم باشید.

اما در نهایت از سیاه چاله نادانی و نا آگاهی خارج می شوید و از دیگر افراد جامعه متمایز می شوید. در هر جایی که حضور پیدا کنید، شما را به دید یک انسان نمونه و با مهارت نگاه می کنند. فرصت های شغلی بیشتر و بهتری خواهید داشت و زندگی تان توام با اتفاقات درخشان می گردد. با آموزش آنلاین زبان آلمانی در وب سایت من و زبان پروسه یادگیری را کلید بزنید و سعی کنید اشتباهات خود را در آن اصلاح کنید. شخصی بومی زبان که مسلط به زبان آلمانی است را بیابید و از طریق تعامل با او مهارت زبانی خود را ارتقا دهید. حتی با یک سفر دل انگیز به کشور آلمان سطح خود را محک بزنید و از توانمندی خود در این زبان لذت ببرید.

چرا از زبان آلمانی فراری هستیم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]