رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

شمال ایران از نظر فرهنگ و طبیعت بسیار غنی است. یکی از شهرهای شگفت‌انگیزی که در شمال باید حتما ببینید، رشت است. جدای از طبیعت، این شهر ایران به‌خاطر غذاهایش هم شهرت دارد. غذاهای رشت آن‌قدر معروف است که یونسکو آن را به‌عنوان شهر خلاق غذا‌شناسی به ثبت رساند. رستوران شورکولی و رستوران‌های متنوعی هم در رشت به مسافران خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. اگر به شمال ایران سفر می‌کنید، بهتر است بدانید در رشت چه و کجا بخورید. تعیین رستوران یکی از مهم‌ترین قسمت‌‌های برنامه‌ریزی است. شما می‌‌توانید درباره رستوران شهرزاد و بسیاری از رستوران‌های معروف شهر مقصد بخوانید و هر روز را برای رفتن به یکی از آن‌ها اختصاص دهید. در این مقاله می‌خواهیم منو و لوکیشن رستوران معروف شورکولی را بررسی کنیم. اگر به رشت سفر می‌کنید حتما ادامه مقاله را بخوانید و آن را با دوستان و هم‌سفران خود به اشتراک بگذارید.

غذا در رشت

این شهر بیش از 170 دستور غذا دارد که می‌تواند بسیار جذاب باشد. سفر خوشمزه خود را در رشت با انتخاب بهترین رستوران‌ها، ایده‌ئال کنید. غذاهای گیلان بیشتر سیر و سبزی دارند. انتخاب رستوران‌های معروفی مانند رستوران شهرزاد می‌تواند شرایط خوبی برای یک وعده غذایی بی‌نظیر برای شما داشته باشد. غذاهای رشت بسیار متنوع هستند و با هر سلیقه‌ای که داشته باشید در دنیای دسرهای خوشمزه یک غذای لذیذ خواهید داشت. معروف‌ترین غذاهای رشت عبارت‌اند از: میرزای قاسمی، ترش تره، سیرقلیه، باقالی قاتوق، کال کباب و کباب ترش. شما می‌توانید این غذاها را در رستوران‌های معروف شهر مانند رستوران شورکولی رشت امتحان کنید.

کجا در رشت غذا بخوریم

ممکن است با انتخاب رستوران در رشت برای تست همه این غذاهای پیشنهادی دچار اشتباه شوید. همچنین اگر به بیشتر خیابان‌های رشت سری بزنید، متوجه می‌شوید که محله گلسار به‌نوعی شهر باکلاس و بالاشهر رشت است. علاوه بر این، یکی از بهترین رستوران‌های رشت، شورکولی است. اما در نظر داشته باشید که باید یک ساعت در این مسیر منتظر بمانید. وانیشا نیز یک مکان دیگر با فضایی دوست‌داشتنی و کیفیت خوب است. علاوه بر این، رستوران احمد و رستوران قدیمی محرم نیز گزینه‌های خوبی برای چشیدن کباب‌های معروف شهر هستند.

رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

بهتر است همه رستوران‌ها را ببینید و آن‌ها را دقیق بررسی و مقایسه کنید. علی بابا پلاس می‌تواند به شما کمک کند که بسیاری از رستوران‌ها و محل‌های دیگر شهر را برای برنامه‌ریزی در لیست داشته باشید. در علی بابا پلاس اطلاعات اولیه رستوران، موقعیت آن در شهر، نظرات کاربران و بسیاری از موارد انباشته شده‌اند تا شما بهترین بررسی را از رستوران‌ها و دیگر جاذبه‌های شهرهای مختلف داشته باشید.

رستوران شورکولی رشت

یکی از رستوران‌های زیبا و دوست‌داشتنی شهر رشت، رستوران شورکولی است. این رستوران میزبان مسافران و گردشگران زیادی است که دوست دارند بهترین غذاهای رشت را در محلی زیبا و آرام امتحان کنند. محیط دل‌نشین این رستوران همراه غذاهای فوق‌العاده آن، رستوران شورکولی را به بهترین گزینه برای میهمانان رشت تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌شود حتما حداقل یکی از وعده‌های غذایی خود را در این رستوران باشید و خاطرات خوبی را برای دوستان و هم‌سفران خود بسازید. در قسمت‌‌های بعدی این مقاله درباره آدرس و منوی این رستوران هم اطلاعات بیشتری را به شما ارائه می‌دهیم. ادامه مقاله را بخوانید تا برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود و مقایسه رستوران‌هایی مانند رستوران شهرزاد داشته باشید.

منوی رستوران شورکولی

منوی رستوران زیبا و معروف شورکولی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. منوی صبحانه، منوی افطار، سالم خواری، خورشت‌ها، کباب‌ها، دریایی، شام، مخلفات و دسر برخی از گزینه‌های اولیه برای انتخاب در این رستوران هستند. انواع منوهای این رستوران عبارت‌اند از:

  • منوی افطار
  • وگان
  • صبحانه
  • مخلفات
  • خورشت‌ها
  • دریایی
  • کباب‌ها
  • شام
  • دسر

اگر دوست دارید انواع خورشت‌های محلی و خوشمزه را در رشت میل کنید، یکی از گزینه‌های این رستوران را سفارش دهید. فسنجان، آلو فسنجان، اناربیج، لونگی، گمج کباب، میرزاقاسمی، باقلاقاتق، ترش تره، سیرواویج، باقالی‌پلو و سبزی‌پلو در منوی رستوران هستند. برخی از دیگر غذاهای منوی رستوران معروف شورکولی عبارت‌اند از: قرمه‌سبزی، مرغ ترش، ترش واش خورشت، آلواسفناج، زرشک ‌پلو با مرغ و باقالی‌پلو با گوشت.

رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

کباب اوزون برون و استیک آن، ماهی سفید معمولی و شکم‌پر، کولی عادی و غورابیج، قزل‌آلا، کیلکا، اشپل دیبیجا، و اشپل سرخ‌شده ماهی سفید هم از غذاهای معروف دریای منوی شورکولی به شمار می‌روند. انواع کباب‌ها مانند پلوکباب محلی، چلو دنده گوشت کباب گوساله، دنده کباب گوساله، چنجه، چلوشیشلیک، چلوکباب ترش و کوبیده برخی از گزینه‌های منوی رستوران شورکولی هستند.  قیمه ماسوله، توش واش و آلو مسما این رستوران را هم فراموش نکنید.

آدرس و لوکیشن رستوران شورکولی

شورکولی رستوران معروفی در رشت است و ساده می‌توانید آن را بیابید. این رستوران در رشت، بلوار توحید، بین میدان احمدرضا ثقفی و بهمن قرار دارد. اگر محل رستوران را پیدا نمی‌کنید می‌توانید از نقشه‌های آنلاین برای راحتی بیشتر بهره ببرید. در علی بابا پلاس هم موقعیت و آدرس رستوران برای شما نشان داده شده است. این رستوران در همه روزهای هفته از ساعت 11 تا 23 آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران شورکولی + منو و لوکیشن

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]