جزایر طراف کرابی

جزایر طراف کرابی

کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. بازدید از بهترین جزیره‌هایی که در اطراف ساحل کرابی قرار دارند به مسافران تور تایلند این فرصت را می‌دهد که آن شخصیت مکاشفه‌گر درونشان را بیدار نمایند.
http://buralan.com/post/%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C
جزایر فی فی به طور قطع مشهورترین مقاصد گردشگری در کرابی در بین مسافران تور تایلند هستند. این ۶ جزیره به راحتی از شهر کرابی با قایق مسافربری قابل دسترس هستند و تمام ویژگی‌ها برای آن دسته از توریست‌هایی که در جستجوی مکانی متفاوت هستند را در خود دارند. از سواحلی با شن‌های سفید و درختان نارگیل (ساحل Laem Thong) گرفته تا آب‌های فیروزه‌ای (خلیج مایا) و زندگی شبانه پر هیجان (دهکده تونسای و Loh Dalum) و فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز (غواصی سطحی، غواصی عمیق، صخره‌نوردی و پرش از صخره)، مطمئن باشید از سفرتان به جزایر فی فی در تور کرابی لذت ببرید.
و هنگ در جنوبی‌ترین بخش خلیج فانگ نگا، در حدود 7 کیلومتری ساحل کرابی قرار گرفته و مطمئنا یکی از شگفت‌انگیزترین جزیره‌های این محدوده است. نام این جزیره از تالاب 20 هزار متر مربعی که در مرکزش قرار دارد گرفته شده است. این تالاب با صخره‌های بلند احاطه شده و تنها از طریق یک کانال باریک قابل دسترس می‌باشد.

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]