اجاره خانه روزانه در شرق تهران و مزایای آن

اجاره خانه روزانه در شرق تهران و مزایای آن

اجاره خانه روزانه در تهران چندان کار مشکلی به نظر نمیرسد. چرا که تعداد آپارتمان های موجود در این شهر بسیار زیاد بوده و برای هر کسی با هر نوع سلیقه ای یک آپارتمان مناسب پیدا میشود. با اینحال این شهر به دلیل وسعتی که دارد و محله های گوناگونی که درون خود جای داده است انتخاب را برای برخی افراد از این رو که نمیتوانند تصمیم بگیرند در کدام یک از این محله ها زندگی کنند سخت کرده است. تهران میتواند با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی که در خود جای داده یکی از بهترین محل ها برای اقامت و زندگی باشد به علاوه به دلیل وجود مراکز اداری و مراکز خرید مهم کشور در خود محل اقامت موقت بسیاری از کسانی است که باید بخشی از کارهایشان را در این شهر پیگیری کنند. تهران به دلیل وسعتش به چهار ناحیه غرب، شرق، شمال و جنوب تقسیم بندی شده که زندگی در هرکدام این مناطق مزایای خاص خودش را دارد. تهران مبله قصد دارد در این مطلب به بررسی خانه ها و محله های شرق تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران بپردازد تا اگر هنوز نمیدانید در کدام قسمت تهران ساکن شوید بتوانید اطلاعات خوبی از محله های شرق تهران داشته باشید تا شاید این محله ها را برای زندگی یا اقامتتان انتخاب کنید.

مزایای خانه های شرق تهران

  • مهم ترین دلیل مربوط به قیمت خانه ها است ،شرق تهران دارای بافتی قدیمی است که همین موضوع قیمت خانه را در این منطقه پایین آورده است. از همین رو اجاره خانه روزانه در تهران و در شرق تهران برای زوج های جوان و دانشجویان بسیارمناسب خواهد بود.
  • یکی دیگر از عواملی که در قیمت مناسب خانه های شرق تهران موثر است متراژ پایین خانه ها در شرق تهران است، این متراژهای پایین در کنار قیمت های مناسب کمک میکند تا شما نهایتا خانه ی ارزان تری اجاره کنید.
  • اگر زمان زیادی را نمیتوانید صرف جستجو در میان آگهی های رهن و اجاره آپارتمان کنید، شرق تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود چراکه با بررسی تیم تهران مبله مشاهده شده که تعداد آگهی های اجاره خانه در بخش شرقی تهران بیشتر از سایر مناطق است و همین خود باعث آسان تر شدن اجاره خانه در شرق تهران میشود.
  • اغلب خانه های بخش شرقی تهران بیشتر به صورت رهن کامل اجاره داده میشوند از همین رو برای کسانی که نمیتوانند مبلغ زیادی را بابت اجاره ماهانه آپارتمان پرداخت کنند شرق تهران مناسب تر است.

یکی از آپارتمانهای بسیار مناسب در شرق تهران، آپارتمان مبله تهرانپارس است که توسط تیم تهران مبله ارائه میشد. آپارتمان مبله تهران پارس میتواند یکی از بهترین گزینه برای کسانی که دنبال یک محل اقامت با قیمتی مناسب هستند باشد. این آپارتمان با کلیه لوازم و امکانات یک زندگی اجاره داده میشود و از همین رو اجاره این آپارتمان بسیار مقرون به صرفه است. از امکانات این آپارتمان میتوان به پارکینگ، نگهبان 24 ساعته، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، میز نهار خوری، ست کامل مبلمان، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، یخچال، ماکروفر و اجاق گاز اشاره کرد.

شرق تهران دارای محله های بی شمار دیگری نیز هست. از جمله این محله ها که میتوانید در آنها به اجاره آپارتمان بپردازید میتوان به حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، مهران، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش ، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. این محله ها از مزیت نزدیکی به مراکز خریدی همچون مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود و بسیاری مراکز خرید دیگر نیز برخوردارند.

سخن پایانی:

تهران مبله علاوه بر شرق تهران در بیشتر محله های تهران آپارتمانهایی جهت اجاره ارائه میدهد. از میان این آپارتمان ها به آپارتمان مبله تهرانپارس اشاره کردیم چرا که از قیمت مناسب و امکانات ویژه ای برخوردار است. اما در دیگر مناطق و محله های تهران نیز میتوان آپارتمانهایی درهمین رنج قیمت خانه های شرق تهران پیدا کرد. از جمله این مناطق میتوان به مناطق غربی تهران اشاره کرد. یکی از خانه های غرب تهران که با قیمت بسیار مناسبی ارائه میشود، آپارتمان مبله شاهین جنوبی است. همانطور که میدانید غرب تهران از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار بوده و میتوان این بخش از پایتخت را یکی از مناسب ترین محل ها برای زندگی دانست. از این رو آپارتمان مبله شاهین جنوبی نیز یکی از آپارتمانهای غرب تهران است که با بهترین قیمت ارائه میشود. این آپارتمان نیز مانند دیگر آپارتمانهای تهران مبله با تمامی امکانات کامل زندگی ارائه میشود و از این رو یک انتخاب مناسب برای کسانی است که نمیخواهند برای تهیه وسایل اولیه زندگی زمان و هزینه صرف کنند. از مزایای آپارتمان مبله شاهین جنوبی میتوان به دسترسی آن به اتوبانهای مهم تهران اشاره کرد. این آپارتمان از شمال با اتوبان همت از جنوب با اتوبان های حکیم و کاشانی، از شرق با اتوبان ستاری و از غرب با اتوبان باکری همسایگی دارد و همین مسئله این آپارتمان و این منطقه را بسیار محبوب کرده است. با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید از جزئیات امکاناتی که در این آپارتمان موجود است و از قیمت اجاره این آپارتمان به راحتی مطلع شوید.

اجاره خانه روزانه در شرق تهران و مزایای آن

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]