کمد شیشه ای طرح دار

کمد شیشه ای طرح دار

کمد شیشه ای طرح دار که در این سبک کمد دیواری به آن درب پنکه ای نیز می گویند. دارای طبقه بندی و کشو و جا لباسی است که این دکور شامل ویترین با در شیشه ای می باشد که به عنوان دکور نیز کاربرد دارد. کابینت های دیواری را می توان به طور عمده بر اساس نیاز طبقه بندی و در سبک های مدرن و کلاسیک تولید کرد.

کمد شیشه ای طرح دار

کمد دیواری فضای زیادی را از دیوار اتاق اشغال می کند. مدل های کابینت دیواری در کنار نقش خود دیوار، عامل تعیین کننده ای در تعیین دکوراسیون اتاق هستند. کمد شیشه ای طرح دار دنیایی از طرح های مختلف دارند که هر کدام می توانند شما را برای انتخاب طرح و مدل مورد نظرتان ترغیب کنند. مثلا وجود رنگ پلاستیک و کمد نئوپان برای شما جذاب است یا وجود کمد مدرن در کنار رنگ روغنی یا رنگ ساختمانی اکریلیک؟

مدل های کمد شیشه ای طرح دار می تواند برای اتاق خواب بزرگسالان، اتاق خواب کودک و یا هر مکان دیگری که نیاز به قرار دادن وسایل خود را احساس می کنید مناسب باشد. کمدها به اندازه وجود و طراحی آنها اهمیت دارند و شاید نبود کمد یا طراحی نامناسب در اتاقی از خانه ما را از اجاره یا خرید آن منصرف کند.

طرح کمد دیواری شیشه ای تقریبا جدید و به روز بوده و مورد استقبال علاقمندان به دکوراسیون مدرن قرار گرفته است. کمد دیواری شیشه ای کاملا به سلیقه مشتری سفارشی شده و دارای شیشه های بلند و یک تکه می باشد. با قاب های مخصوص که تحمل وزن و ضربه را دارند. درب ها استاندارد و استحکام بالایی دارند و مزیت این نوع کمد دیواری این است که لباس ها و اثاثیه داخل کمد مشخص است که البته با توجه به میل شما می توان از شیشه های دودی و مشکی برای جلوگیری از مشرف شدن آن استفاده کرد. این کار جلوه زیبایی به دکوراسیون اتاق خواب می دهد و روشی جدید و شیک است که نمونه های آن را برای شما مثال میزنیم:

کمد شیشه ای طرح دار

وان شیشه ای اتاق خواب: نشکن و ضد لک

حمام مکانی است که راحتی و بهداشت در آن بیشترین اهمیت را دارد، به همین دلیل است که در سرویس های بهداشتی مناسب طراحان بیشتر به اشکال و رنگ ها توجه می کنند. برای داشتن حمامی با ظاهری منحصربفرد باید به جزئیات و مدرن بودن توجه کرد.

وان حمام عنصر اصلی این فضا است که اگر شیشه ای باشد نمای زیبایی به فضای داخلی خانه شما می دهد. با ما همراه باشید تا در مورد وان شیشه ای اتاق خواب صحبت کنیم.

وان شیشه ای چگونه تولید می شود؟

در سال های اخیر، طراحان تصمیم گرفته اند حمام سنتی را با وان های شیشه ای ساخته شده از شیشه ایمنی نشکن جایگزین کنند. این شیشه ها مانند شیشه های معمولی هستند که در طی فرآیندی سفت و سخت می شوند.

آیا شیشه وان می شکند؟

بسیاری از مردم نگران هستند که آیا امکان شکستن وان شیشه ای وجود دارد یا خیر؟ برای این منظور از شیشه سکوریت 12 میل و در برخی موارد از شیشه 10 میل در داخل شیشه 12 میل استفاده می شود تا فشار کمتری ممکن شود که بشکند. از شیشه های 15 و 20 میلی لیتری نیز استفاده می شود.

انواع وان شیشه ای

1. وان شیشه ای اتاق خواب

یکی از وان های پرطرفدار در بین مشتریان، سفارش وان شیشه ای حمام در اتاق خواب یا مستر است. برای طراحی زیباتر از شیشه کریستالی استفاده شده است. حتما دقت کنید که این وان را روی دیوار نصب نکنید زیرا آب به دیوار پاشیده و به کاغذ دیواری و رنگ دیوار آسیب می رساند.

به همین دلیل معمولا در وسط اتاق خواب قرار می گیرد و با شیشه از تخت جدا می شود. شیشه سکوریت کریستال معمولا برای وان حمام در اتاق خواب استفاده می شود.

2. وان شیشه ای رنگی

شیشه این وان ها در رنگ های متنوع تولید می شود که با توجه به سلیقه و دکوراسیون داخلی مشتری انتخاب و نصب می شود.

3. وان شیشه ای سندبلاست یا طرح دار

شیشه سکوریت با استفاده از دستگاه مخصوص چاپ طراحی شده و توسط مشتری سفارش داده می شود که بعد از چاپ روی شیشه ثابت می ماند. بر روی این شیشه ها می توان تصاویری مطابق با سلیقه مشتری چاپ کرد.

4.  وان جکوزی شیشه ای

جکوزی های شیشه ای از نظر استحکام با وان های شیشه ای تفاوت دارند. در جکوزی به دلیل فشار بالای آب از یراق آلات با استحکام قوی تر و شیشه لمینت استفاده می شود.

شیشه مشجر چیست؟

یکی از انواع شیشه های جدید که کاربردهای فراوانی دارد، شیشه سکوریت است که در واقع یکی از دسته های شیشه مات است، اما به دلیل محبوبیت بسیار زیاد و چشمگیر این شیشه، شاهد هستیم که بسیاری از افراد این نوع شیشه در دسته بندی جداگانه قرار می گیرد.

شیشه‌های مشجر قرن‌هاست که محبوب بوده و به دلیل طراحی و استحکام برجسته‌اش مشهور است. علاوه بر این، می تواند ظاهری شیک و کاربردی به هر اتاق یا هر سطحی بدهد. گفتنی است شیشه های مشجر با نام هایی مانند شیشه طرح دار و شیشه بافت نیز شناخته می شوند.

نور هنگام عبور از این شیشه ها به دلیل وجود طرح ها و ناهمواری ها ساطع می شود. بنابراین نمی توان طرف مقابل را مانند شیشه شفاف دید. بنابراین این شیشه ها یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد حریم خصوصی در ساختمان ها هستند.

امروزه صاحبان خانه ها از کاربردهای سنتی شیشه فراتر رفته اند و با استفاده از شیشه های رنگی دکوراتیو مدرن در حال تکامل دکوراسیون داخلی هستند.

در این راستا تعداد طرح ها و نقش های قابل انتخاب نیز افزایش چشمگیری داشته است. قبلاً دیدن دیوار دوش شیشه ای غیرعادی بود، اما اکنون صاحب خانه ها خانه خود را با شیشه های مشجر(طرح دار) برای این قسمت و سایر قسمت ها مانند پنجره ها، درها و میزها ارتقا می دهند.

کمد شیشه ای طرح دار

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]