پیست اسکی اطراف تهران

پیست اسکی اطراف تهران

زمانی که شما می‌خواهید ورزش اسکی را بیاموزید، باید به موارد مختلفی نگاه کنید که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. اولین عاملی که باعث ایجاد یک آموزش مناسب می‌شود، وجود مربیان حرفه‌ای و کاربلد است. خوشبختانه در مدرسه اسکی سیبلند فیروزکوه، بهترین مربیان اسکی حضور دارند که مهارت اسکی را در کمترین زمان ممکن به شما یاد می‌دهند. همچنین در این مدرسه اسکی، کلاس‌ها به صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌گردد و آموزش هر فردی با توجه به توانایی‌های قبلی صورت می‌گیرد. اگر تا به حال تجربه اسکی نداشته‌اید اصلاً نگران نباشید زیرا آموزش مبتدی‌ها نیز به شکل حرفه‌ای انجام می‌شود. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید ترتیب برگزاری جلسات آموزشی است.

پیست اسکی اطراف تهران

همیشه بازی‌های زمستانی همچون اسکی، جذابیت‌های خاص خود را دارند و بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی بسیاری از افراد هنوز با این ورزش فوق‌العاده‌آشنایی ندارند و آمادگی لازم را به دست نیاورده‌اند. در چنین وضعیتی مدرسه اسکی سیبلند فیروزکوه به صورت ویژه دوره‌های آموزشی اسکی را برگزار می‌کند تا افراد مختلف بتوانند این مهارت را یاد بگیرند. اگر شما هم به ورزش مهیج اسکی علاقه‌مند هستید، حتماً در اولین فرصت در مدرسه اسکی سیبلند حضور پیدا کنید و لذت بی‌نظیر این ورزش را خود تجربه کنید.

معمولاً کلاس‌ها در دو فرم عادی و فشرده برگزار می‌گردد. کسانی که می‌خواهند هر چه سریع‌تر اسکی کردن را شروع کنند، بهتر است که از دوره‌های فشرده استفاده کنند. با توجه به اینکه آموزش‌ها بر اساس جدیدترین متدهایی روز دنیا صورت می‌گیرد، شخص می‌تواند این ورزش را مطابق با قوانین و استانداردهای جهانی بیاموزد. با توجه به وضعیت خاصی که در این میان به وجود آمده است،‌بهتر است که ثبت‌نام خود را در مدرسه اسکی سیبلند فیروزکوه انجام دهید و استارت موفقیت‌های خود را بزنید.

پیست اسکی تهران

در قدیم بیشتر در کشورهای اروپایی که سردسیر بوده اند از اسکی برای حمل ونقل بهتر در مسیرهایی که پوشیده از برف بوده استفاده کرده اند ولی الان اسکی یک ورزش پر از تفریح ولذت محسوب می شود.اسکی ایران در یازده دوره بازی های المپیک زمستانی شرکت کرده است. بازیهای المپیک زمستانی در واقع همان بازی های زمستانی است که به صورت ورزش مورد رقابت گذاشته شده اند .این بازی ها هر 4سال یکبار در زمستان برگزار می شوند. پرطرفدارترین نوع اسکی،آلپاین است . اسکی سرعت و اسکی ترکیبی هم از رشته های ورزشی اسکی​​​​​​​ آلپاین هستند. اسکی ترکیبی شامل یک مسیر اسکی سرعت ویک مسیر مارپیچ کوچک است و هرکس زودتر این مسیرها را به پایان برساند برنده است.

پیست اسکی اطراف تهران

فهرست لوازم اسکی : چه لوازمی برای اسکی مورد نیاز است؟

برای اسکی به تجهیزات زیادی نیاز دارید، بیشتر به این علت که این ورزش در طول زمستان انجام می‌گیرد. عاقلانه‌تر این است که لوازم مورد نیازتان را بعد از گذراندن نخستین کلاس اسکی‌تان بخرید. اکثر فروشگاه‌های اسکی لوازم ضروری مانند اسکی‌ها، باتوم‌ها، و پوشاک را کرایه می‌دهند.

چطور اسکی‌هایتان را انتخاب کنید؟

انتخاب اسکی مناسب از بین بی‌شمار برند می‌تواند پیچیده باشد. چند نکته را هنگام خرید باید به خاطر بسپارید؛ نوع زمین، نوع بدنتان، ابعاد اسکی، و نحوه اتصال. این نکات کلیدی به شما در انتخاب کمک می‌کنند.

چوب اسکی

چوب اسکی از قطعات اصلی لوازم اسکی است و انواع مختلفی از اسکی با قابلیت‌های گوناگون موجود است.

باتوم‌های اسکی

باتوم‌های اسکی مرحله‌ی یادگیری را سرعت می‌بخشند و درست مانند فرمان اتومبیل عمل می‌کنند.

کلاه ایمنی اسکی

کلاه ایمنی مناسب اسکی، شما را گرم می‌کند و از سرتان در برابر آسیب‌های خطرناک محافظت می‌کند.

لباس اسکی - لایه اول

لایه اول چیزی است که زیر ژاکت و شلوارتان می‌پوشید. مهم است که لایه اول هواخور و ضد آب بوده، از پارچه با کیفیت عالی ساخته شده باشد.

ژاکت و شلوار

ژاکت و شلوار اسکی مقاوم در برابر آب و هوا از لوازم ضروری برای گرم نگه داشتن شما در موقعیت‌های سخت آب و هوایی است.

چکمه‌ها

چکمه‌های اسکی‌تان باید راحت، مناسب و مقاوم باشند تا هیچ حادثه خطرناکی برایتان پیش نیاید.

دستکش‌ها

داشتن دستکش‌های عایق‌بندی شده واجب است زیرا دست‌هایتان همواره در تماس با برف هستند. اگر قصد دارید با لوازمتان سفر بروید، ممکن است مجبور شوید هزینه‌های اضافی بپردازید.

عینک ایمنی

هنگام بارش برف، بدون عینک ایمنی، دیدن تقریبا غیرممکن می‌شود. در ضمن یک جفت عینک ایمنی خوب به شما کمک خواهد کرد با بازتاب و درخشش مدام اشعه‌های خورشید مقابله کنید.

پیست اسکی اطراف تهران

نکات مفید برای اسکی اطراف تهران

در اکثر مراکز اسکی، تلفنتان در طول دوره، باید سیگنال دریافت کند. بنابرین خوب است که تلفن همراهتان را به علت مواقع اضطراری با خود داشته باشید. می‌توانید آن را کامل شارژ کنید و تا لحظه‌ی نیاز خاموش بگذارید. باید اطلاعات کافی در مورد پایین آمدن داشته باشید. باید ناحیه تماس را به حداکثر برسانید تا جذب را افزایش دهد. از فرود آمدن روی یک سوی بدن اجتناب کنید. برای استفاده از باتوم اسکی خجالت نکشید زیرا مفیدترین قطعه در بین لوازمتان است.

چه وقتی بهترین زمان برای اسکی است؟

اسکی ورزش زمستانی است و هر زمان که برف کافی برای اسکی باشد می‌توان از آن لذت برد اما غالبا فوریه ماهی است که بیشترین میزان بارش برف را دارد. در نیمکره شمالی اکثر مکان‌های مربوط به اسکی از نوامبر تا آوریل باز هستند. بعضی مکان‌ها در ارتفاعات بالاتر تا می بازند.

چه زمانی می‌توانم سوار تله سیژ شوم؟

ممکن است از خود بپرسید چرا در اولین روز به عبور با بالابر نیاز دارید، وقتی فقط روی سطح هموار خواهید بود و حتی از این وسیله استفاده نمی‌کنید. علت این است که با گذراندن درس اضافی یادگیری و پیشرفتتان بسیار سریع‌تر خواهد بود تا زمانی که خودتان بخواهید یاد بگیرید.

به عنوان یک اصل کل، غیرمنطقی است که هر فرد تازه‌کار در این ورزش سوار قالیچه پرنده شود (یا همان بالابر خودمان) تا بتوانند روی سطوح صاف تغییر جهت دهند. بعلاوه، در صورتی که شخص با اعتماد به نقش در هر دو جهت قالیچه پرنده‌اش حرکت کند، منطقی نیست که روی بالابر دیگری حرکت کنند (مانند تی بار، جی بار یا تله سیژ). هر چقدر شیب تندتر می‌گردد، باید بتوانیم از چرخش (turning) به مثابه روشی برای کنترل سرعت استفاده کنیم، و نه فقط از اسنوپلو (که روش اضطراری برای توقف است)، بدین ترتیب می‌توانیم کنترل بهتری داشته باشیم.

پیست اسکی اطراف تهران

نکات ایمنی را پیش از ورود به مدرسه اسکی فرا بگیرید:

اولین توصیه این است که قبل از ورود به پیست اسکی از بسته لوازم پناهگاه استفاده کنید که شامل لوازم کرایه‌ای، بلیت تله سیژ، و درس می‌شود. این وسایل را می‌توان در هر پیست اسکی خرید یا اجاره کرد و برای اسکی‌بازان و اسنوبوردسواران مبتدی عالی هستند زیرا این لوازم را با تخفیف ارائه می‌دهند. اما ممکن است خودتان به زودی دریابید، همیشه بهتراست تا دوره آموزشی را بگذرانید، بدین ترتیب شما و خانواده‌تان می‌توانید لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی نخست ممکن در منطقه برفی را داشته باشید.

پیست اسکی اطراف تهران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]