بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

دبی، از زیباترین و پرطرف‌دارترین شهرهای جهان است. این شهر زیبا در حاشیه خلیج‌فارس قرار گرفته و پایتخت امارات متحده عربی به‌حساب می‌رود. شهر دبی به برج‌های بلند و سر افراشته آن معروف است. از جمله این برج‌ها می‌توان به برج خلیفه، برج الماس، برج الیت و برج پرنسس اشاره کرد. علاوه بر این برج‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های زیبای دبی به‌خاطر سرو غذاهای متنوع شهرت بسیاری دارند. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، با مقایسه قیمت بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل سفر راحتی را برای خود انتخاب کنید.

همان‌طور که گفته شد، در دبی رستوران‌های متعددی وجود دارد. هر رستوران در عین لوکس بودن، سبک مخصوص به خود را دارد. باتوجه‌به این که دبی همیشه پذیرای  مهمانان زیادی از سرتاسر جهان است، نیاز به وجود رستوران‌های بین‌المللی وجود دارد. همچنین وجود سلیقه‌های متفاوت در بین افراد باعث شده تا بتوانید در سرتاسر شهر زیبای دبی، رستوران‌های بین‌المللی پیدا کنید. در ادامه این مطلب به شما بهترین رستوران‌های بین‌المللی در دبی که از توسط گردشگران پیشنهاد شده است را، معرفی می‌کنیم.

رستوران بلو جید (Blue Jade Resturant)

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

رستوران بلو جید یکی از برترین رستوران‌های دبی است. این رستوران طی سال‌های متفاوتی لقب بهترین رستوران دبی را کسب کرده است. در این رستوران منوی آسیایی مخصوصی وجود دارد که غذاهای مختلفی از جای‌جای قاره آسیا در این منو دیده می‌شود. البته خاص بودن غذاهای این منو به اصالت سرآشپز آن برمی‌گردد. سرآشپز این رستوران، سرآشپز تاوان فردی با اصالت ویتنامی است که با الهام گرفتن از غذاهایی که در کشور خود پخته می‌شود، این منوی خاص را طراحی کرده است.

در منوی این رستوران، غذاهای مختلفی از سرتاسر آسیا دیده می‌شود. غذاهای ویتنامی، تایلندی، ژاپنی غذاهایی هستند که در این منو وجود دارند. علاوه بر این غذاهای خاص، چند نمونه از بهترین غذاهای ایتالیایی نیز در این منو موجود است. محبوبیت غذاهای پخته شده در این رستوران این است که دستور پخت آنها شبیه به دستور پخت خانگی و مادرانه است. یعنی شما با خوردن یک ماهی خاردار، به یاد طعم اصیل غذاهای خانگی می‌افتید که در خانه با چاشنی مخصوص پخته می‌شوند.

فضای این رستوران متشکل از چند قسمت بسیار بزرگ با دکوراسیون متفاوت است. بخش داخلی این رستوران شامل یک‌ بار است که نوشیدنی‌های متفاوتی در آن ارائه می‌شود. محبوب‌ترین بخش این رستوران، بخش ساحلی آن است. در این بخش ساحلی فضایی شبیه به دریاچه طراحی شده و در اطراف آن، صندلی مخصوص برای مشتریان قرار داده شده تا در کنار لذت بردن از طعم بی‌نظیر غذا، با این فضای جذاب سرگرم شوند.

این رستوران در منطقه ساحل جمیرا قرار گرفته است. فاصله این رستوران با مرکز شهر کم‌تر از ۱۰ دقیقه است. شما می‌توانید با یک تاکسی از مبدأ هتل به این رستوران معروف بروید. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو با این رستوران 20 دقیقه فاصله دارد. شما باید در ایستگاه مترو مارینا پیاده شوید و به سمت خیابان JBR  حرکت کنید.اتوران 20 دقیقه فاصله دارد.شما باید در ایستگاه مارینابا یک پیاده وی کوتاه

آدرس و شماره تماس رستوران: The Ritz-Carlton, Dubai, The Walk, Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates/ +97143186150

رستوران کیوبارا (Qbara Restaurant Lounge & Bar)

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

رستوران کیوبارا از دیگر رستوران‌های بین‌المللی است که در دبی وجود دارد. این رستوران در گذشته فقط غذاهای مخصوص عربی طبخ می‌شد. البته قابل‌ذکر است که این غذاهای عربی از طعم و مزه بسیار خاصی برخوردار بودند. اما چند سالی است که این رستوران با تغییر منوی خود و ارائه غذاهایی از سرزمین‌های مختلف، به یک رستوران بین‌المللی تبدیل شده است.

در این رستوران در ابتدا شما می‌توانید غذاهای اصیل عربی مانند ماراک سمک، تبوله و شاوارما را با طعم و مزه‌های متفاوت امتحان کنید. این رستوران با عوض‌کردن دستور پخت غذاها به آن‌ها مزه‌ای مدرن داده است و همین باعث شده تا این رستوران از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

علاوه بر غذاهای متفاوت عربی، در این رستوران بسیار زیبا غذاهایی از سرتاسر جهان سرو می‌شود. باید اشاره کرد که تمامی غذاهای موجود در منوی این رستوران غذاهای سنتی هستند. این غذاهای سنتی یا به همان شکل اصیل و یا با کمی تغییر در روش پخت و مزه به مشتریان ارائه می‌شود. غذاهای موجود در این منو شامل غذاهای سنتی و قدیمی اروپا، غذاهای سنتی خاورمیانه و کشورهای شرق دریای مدیترانه (اکثراً کشورهای عربی) است.

علاوه بر غذاهای خاص این منو، نوشیدنی‌ها و دسرهای این رستوران نیز بسیار ویژه هستند. محبوب‌ترین دسر آن، ترکیبی از ناگت یخی و شیرینی کنافه است که جزو دسرهای لوکس به شمار می‌رود. در طراحی این رستوران بیشترین رنگی که وجود دارد، رنگ قرمز است. صندلی‌ها و همچنین دیوارهایی که از ترکیب قرمز و طلایی طراحی شده‌اند، باعث ایجاد ابهت و جذابیت خاصی در رستوران شده است. رستوران کیوبارا در هتل رافلز دبی قرار گرفته است. طراحی خاص این رستوران به طراحی مخصوص هتل رافلز برمی‌گردد. رستوران کیوبارا در کنار جاده شیخ رشید قرار گرفته است. فاصله کم آن از فرودگاه باعث شده تا مسافران در هتل رافلز اقامت بگیرند و از غذاهای دوست‌داشتنی رستوران کیوبارا لذت ببرند. برای رفتن به این رستوران می‌توانید از مترو کمک بگیرید و در ایستگاه "شهر مراقبت‌های بهداشتی دبی" پیاده شوید.

آدرس و شماره تماس رستوران: 68H9+PPG - Wafi City,Adjacent to Raffles Hotel - Dubai - United Arab Emirates/ +97143904367

رستوران تیترو (Teatro)

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

رستوران تیترو از دیگر رستوران‌های محبوبی است که در دبی وجود دارد. این رستوران به‌واسطه دکوراسیون خاص خود جزو رستوران‌های لوکس دبی به شمار می‌رود. در حقیقت طراحی داخلی این رستوران از سالن تئاتر الهام گرفته است. از دیگر دلایلی که باعث شده مشتریان این رستوران آن را در لیست بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی قرار دهند، این است که فضای آشپزخانه درون این رستوران کاملاً در معرض دید مشتریان است. در این حالت مشتریان می‌توانند نحوه طبخ غذا را مشاهده کنند و از تمیز بودن و سالم بودن مواد غذایی مطمئن شوند.

در منوی رستوران تیترو غذاهای بسیار متنوعی وجود دارد. در این منو شما می‌توانید غذاهای ژاپنی، چینی، تایلندی، هندی و ایتالیایی را پیدا کنید. تنوع بسیار بالای غذاها از سرتاسر جهان باعث شده تا هر فرد متناسب با ذائقه خود بتواند به‌راحتی در این رستوران غذا سفارش بدهد. طعم دوست‌داشتنی و لذت‌بخش غذاها باعث شده تا مشتریان با یکبار غذا خوردن در این رستوران، مشتری دائمی آن بشوند. پیشنهاد می‌شود اگر قصد خوردن غذاهای جهانی را دارید، در این رستوران آن را تجربه کنید.

رستوران تیترو در هتل برج‌های روتانا قرار گرفته است. هتل برج‌های روتانا در بزرگراه شیخ زاید قرار گرفته است. فاصله این رستوران تا مرکز شهر و جاذبه‌های درون شهر بسیار کم است. شما می‌توانید با یک تاکسی از هتل محل اقامت خود به این رستوران دوست‌داشتنی بروید. فاصله این رستوران تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، یعنی ایستگاه برج‌های امارات 15 دقیقه است. شما با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید یک شام عالی را در رستوران تیترو تجربه کنید.

آدرس و شماره تماس رستوران: Towers Rotana, Sheikh Zayed Road, Dubai 30430 United Arab Emirates/ +97143122202

سخن پایانی

سفر به دبی یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های هر فرد است. اگر قصد خوردن غذاهایی از سرتاسر جهان در شهر زیبای دبی را دارید، این مطلب برای شماست. در اینجا برترین رستوران‌های بین‌المللی دبی به شما معرفی شده است.

بهترین رستوران‌های بین‌المللی دبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]