شب‌های زیبای جزیره کیش

شب‌های زیبای جزیره کیش

وقتی به سفر می‌رویم، می‌خواهیم از هر لحظه‌ خود لذت ببریم. با رفتن به جزیره کیش، به جایی سفر می‌کنیم که شب‌های پر جنب‌وجوشی دارد و می‌توان لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کرد. برخی از تفریحات معمول در جزیره، مانند جت اسکی و فلای بورد، حتی در شب نیز ارائه می‌شوند. اما فعالیت‌های دیگری نیز وجود دارند که در ساعات پایانی شب و بامداد برگزار می‌شوند. قبل از خرید بلیط تهران کیش از اسنپ تریپ بهتر است با مکان‌های تفریحی شب‌های کیش آشنا شوید و لذت برنامه‌ریزی از هر لحظه سفر خود را تجربه کنید.  

شب‌های زیبای جزیره کیش

سواحل زیبای کیش در شب

پلاژهای جزیره کیش شبانه باز نیستند و امکان شنا در پلاژ در هنگام شب وجود ندارد. با این حال، سواحل آزاد کیش همواره برای رفت‌وآمد و پیاده‌روی آرام در شب با خانواده و تماشای زیبایی‌های خلیج‌فارس در اختیار گردشگران قرار دارند. سواحل پاکیزه کیش و هوای خنک ساعات پایانی روز، بهترین گزینه برای گشت‌وگذار در این منطقه از جزیره است.

اسکله کیش

اسکله تفریحی کیش، علاوه بر اینکه برای انجام فعالیت‌های آبی ساخته شده، به‌عنوان یکی از دیدنی‌های شبانه‌ جزیره کیش شناخته می‌شود. این اسکله تنها به خودی خود یک مقصد بسیار جذاب برای قدم زدن در کنار ساحل و لذت بردن از نسیم دلنواز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای است. شما می‌توانید با کرایه دوچرخه یا موتور، در اطراف این اسکله گردش کنید و از زیبایی‌های آن در شب لذت ببرید.

اسکله 400 متری کیش شب‌های روشن و زیبایی دارد و برای گردشگران، تفریحات و امکانات فراوانی فراهم آورده است. اگر دوست دارید در شب دریا را تماشا کنید، می‌توانید برای رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری اقدام کنید و از اسکله کیش در شب دیدن کنید. پیاده‌روی در شب روی اسکله زیبای کیش، تماشای سینمای چهاربعدی و لذت بردن از شامی دلپذیر می‌تواند شبی خاطره‌انگیز برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر اسکله تفریحی که در بخش توریستی جزیره جای دارد، می‌توانید به اسکله قدیم که در آن‌سوی جزیره قرار گرفته نیز سر بزنید. با حضور در اسکله قدیم، بیشتر با بافت بومی جزیره آشنا خواهید شد. در رستوران‌های اطراف اسکله می‌توانید انواع غذاهای محلی را امتحان کنید.

شهربازی ‌هایلند کیش

این مجموعه از قدیمی‌ترین مراکز تفریحی جزیره کیش به‌حساب می‌آید که برای گردشگران، فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای را فراهم کرده است. در شهربازی ‌هایلند می‌توانید از انواع بازی‌های مختلف از جمله ترن هوایی و آبی، ضربتی، چرخ و فلک، سورتمه و رنجر، سفینه، ماشین برقی، ترامپولین و سینما 2000 و رودخانه وحشی استفاده کنید و لحظات خوبی را در شب‌های جزیره سپری کنید.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به شبیه‌ساز پرواز (خلبانی) با چرخش 360 درجه، اتاق لیزر تیراندازی، اتاق‌های فرار ترسناک و ماموریت‌های فرار اشاره کرد که باعث تجربه یک ماجرای پرهیجان خواهند شد. همچنین در این مجموعه می‌توانید از انواع سرگرمی‌های مختلفی که پارک هایلند برای شما فراهم کرده است، مانند بازی‌های کودکانه، مینی گلف، بولینگ و بازی‌های کامپیوتری و غیره استفاده کنید.

بولینگ مریم

بولینگ مریم کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در جزیره کیش است که در شب‌ها می‌توانید به آن سر بزنید. این مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین بولینگ کشور در سال 1383 افتتاح شده است. 16 خط بولینگ دیجیتالی در این مجموعه قرار دارد. علاوه بر بولینگ، این مجموعه تفریحات و سرگرمی‌های دیگری نیز در خود دارد. سونا، جکوزی، بیلیارد، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ و جنگ شبانه ازجمله این تفریحات هستند.

برای تجربه تفریحات شبانه در جزیره کیش می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری از خدمات مجموعه اسنپ تریپ استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

در میان رستوران‌های کیش، رستوران کوه نور کیش با فضایی بی‌نظیر و زیبا جزء جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود. این رستوران با قرار گرفتن در دل کوه، فضایی فوق‌العاده زیبا و دیدنی را پدید آورده است. در این رستوران، جنگ‌های شبانه جذاب نیز برگزار می‌شوند که می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را در آنها سپری کنید.

طعم یک غذای خوشمزه و تجربه لحظات شاد و مفرح را می‌توان در رستوران‌های کیش با خرید بلیط تهران کیش از اسنپ تریپ تجربه کرد.

رستوران شاندیز صفدری

رستوران صفدری شاندیز در جاده جهان، اولین مجموعه شاندیز کیش است که در هر شب با برگزاری برنامه‌های شبانه‌ای چون موسیقی زنده از مهمانان خود استقبال می‌کند. این رستوران که از جاهای دیدنی کیش در شب به شمار می‌رود، می‌تواند به‌طور هم‌زمان از 350 نفر با انواع غذاهای ایرانی چون ماهی، میگو، کباب و... در دو وعده ناهار و شام پذیرایی کند. با رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری می‌توانید ماجراجویی خود را به جزیره کیش آغاز کنید.

دوچرخه‌سواری در شب‌های کیش

یکی از تفریحات جذاب در شب‌های کیش، دوچرخه‌سواری است. خوشبختانه دورتادور جزیره پیست دوچرخه‌سواری وجود دارد و شما می‌توانید در امتداد ساحل، رکاب بزنید. شب‌ها از گرمای طاقت‌فرسای روز خبری نیست و می‌توان با دوچرخه از مکان‌های مختلف جزیره مانند ساحل مرجان، اسکله تفریحی و ... دیدن کرد.

شب‌های زیبای جزیره کیش

گذر هنرمندان

یکی از مکان‌های دیدنی در شب‌های کیش، گذر هنرمندان کیش است. این مکان گردشگری بخشی از پیاده‌روی است که به سردیس مشاهیر بزرگ ایران، از جمله پروین اعتصامی، حسین بهزاد، غلامحسین بنان، عزت الله انتظامی و بسیاری از هنرمندان دیگر، اختصاص دارد. هدف از ایجاد این مکان گردشگری، آشنا کردن جوانان و گردشگران و توریست‌های خارجی با هنرمندان و نام‌آوران فرهنگ و ادب ایران است.

این مجموعه در سال ۱۳۷۸ و در ضلع شرقی خیابان سنایی ساخته شد. گذر هنرمندان علاوه بر پیاده‌روی، محلی زیبا برای عکاسی نیز می‌تواند باشد.

جمع‌بندی

شب‌های زیبای کیش را می‌توانید با شب‌گردی در سراسر جزیره، بازدید از اسکله‌های تفریحی، شهربازی، رستوران‌ها و ... تجربه کنید. این شهر دارای امکانات و تفریحات فراوانی است که می‌توان در ساعات مختلف شبانه‌روز از آن‌ها بهره برد. برای سفر به جزیره کیش، روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، سفر با هواپیما به جزیره کیش است. برای سفر به کیش با هواپیما می‌توانید از طریق خرید بلیط تهران کیش از اسنپ تریپ به جزیره بروید و از امکانات بی‌شمار جزیره استفاده کنید. برای رزرو بلیط هواپیما کلیک کنید تا سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید.

شب‌های زیبای جزیره کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]