جدیدترین کافه‌های کرمان با فضای خاص برای قرارهای دوستانه

جدیدترین کافه‌های کرمان با فضای خاص برای قرارهای دوستانه

جدیدترین کافه‌های کرمان با فضای خاص برای قرارهای دوستانه

کافه گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که با سفر به نقاط مختلف دنیا می‌توان انجام داد. در این مطلب می‌خواهیم به شهر کرمان سفر کنیم و به معرفی کافه‌های جدیدی که در مناطق مختلف آن ساخته شده است، بپردازیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید یا ساکن آن هستید، بهتر است اسامی اعلام شده را به ذهن خود سپرده و سری به آن‌ها بزنید.

کافه‌های جدید کرمان را امتحان کنید...

در ادامه به کافه‌های خوب کرمان همچون کافه اروپا، الماس، هزار و یک شب، پاییز، شوپه، ورساری و ... اشاره کرده‌ایم. برخی از این کافه‌ها امکان سفارش غذا در کرمان با پیک رایگان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و برای ارسال از برخی کافه‌ها هم باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

کافه اروپا کرمان

کافه اروپا کرمان با فضای لوکس و زیبا، منوی متنوع، کیفیت غذای عالی و قیمت مناسب، یکی از رستوران‌های موفق و محبوب در کرمان است. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای محلی کرمان را هم ببینید و آن‌ها را نیز سفارش دهید. اگر تمایلی به مراجعه حضوری به این مجموعه ندارید، می‌توانید از خدمات سفارش آنلاین کافه اروپا کرمان در لینک https://snappfood.ir/restaurant/menu/%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87_%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-r-0wyoeg استفاده کنید.

  • آدرس کافه اروپا کرمان: کرمان، آزادی، خیابان شهید بهشتی، رو به روی بهشتی 10

کافه پاییز کرمان

کافه پاییز کرمان یکی از کافه‌های محبوب و مورد علاقه جوانان در شهر کرمان است. این کافه در حدود چهار سال پیش تأسیس شده و با طراحی زیبا و خاص خود، محیطی دلنشین را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین، کیفیت خوراکی‌هایی که در این کافه سرو می‌شوند در سطح بالایی قرار داشته و می‌توانید با مراجعه به کافه پاییز، میان وعده‌های خوش طعم و خوشمزه‌ای را میل کنید.

  • آدرس کافه پاییز کرمان: بلوار حمزه، حمزه 9، بین حمزه 7 و 13

کافه های هزار و یک شب کرمان

کافه‌های هزار و یک شب کرمان هم باید در لیست ما قرار گیرند. برخی از این کافه‌ها، فضاهای لوکس و عالی دارند و انتخابی مناسب برای قرارهای عاشقانه، کاری، دوستانه و خانوادگی هستند. در این میان می‌توانیم به کافی لاب با انواع قهوه‌ها و کیک‌های شکلاتی خوشمزه و فضای VIP اشاره کنیم. همچنین کافه رستوران گیاه با فضای باز، محیطی مناسب برای صرف غذاهای گیاهی است.

  • آدرس کافه‌های هزار و یک شب کرمان: خیابان هزار و یک شب

کافه الماس کرمان

کافه الماس کرمان یک مجموعه بی‌نظیر و جذاب با متراژی بزرگ و بخش‌های مختلف از جمله رستوران، فست فود، کافی شاپ و قلیون بار همراه با موسیقی زنده و پارکینگ است. تنوع بی‌نظیر غذاها و کیفیت بالای آن‌ها باعث شده تا تمام مشتریان در این رستوران رضایت کامل داشته باشند. همچنین برخورد عالی و حرفه‌ای پرسنل نیز از جمله ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود ساعاتی خاطره‌انگیز برای مشتریان رقم بخورد.

  • آدرس کافه الماس کرمان: اتوبان هفت باغ علوی، کیلومتر 12، تیر برق 243

کافه ورسای کرمان

جدیدترین کافه‌های کرمان با فضای خاص برای قرارهای دوستانه

کافه ورسای کرمان یکی از شیک‌ترین و زیباترین کافه‌های موجود در کرمان است. طراحی بی‌نظیر و دکوراسیون منحصربه‌فرد آن همراه با نقاشی‌های هنری فوق‌العاده، این کافه را به یکی از زیباترین مکان‌ها در کرمان تبدیل کرده است که ارزش دیدن دارد. کافه ورسای امکان رزرو میز را هم به مشتریان خود داده و بنابراین در شب‌های شلوغ می‌توانید به صورت تلفنی جای خود را انتخاب کنید. منوی این کافه، تنوع بالایی از غذاها را برای رژیم‌های غذایی مختلف در نظر گرفته است.

از جمله امکانات کافه ورسای می‌توانیم به صندلی‌های راحت و مناسب، پرسنل حرفه‌ای و باتجربه و همچنین امکان پرداخت الکترونیک اشاره کنیم. همچنین امکان سفارش آنلاین از این مجموعه نیز وجود دارد.

  • آدرس کافه ورسای کرمان: ابتدای کوچه بهمنیار 24

کافه شوپه کرمان

کافه شوپه کرمان یک مجموعه مدرن و پر مشتری در کرمان است که امکان رزرو آنلاین را هم به شما می‌دهد. فضای این کافه، بسیار دلنشین و مدرن بوده و البته می‌توانید از فضای باز آن لذت ببرید. کافه شوپه غذاهای متنوعی را در منوی خود قرار داده که در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شوند. همچنین شوپه امکانات دیگری مانند پارکینگ خیابانی رایگان را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

  • آدرس کافه شوپه کرمان: بلوار حمزه کوچه 20

کافه شاهان کرمان

کافه شاهان کرمان یک مجموعه تفریحی-گردشگری است که به همراه رستوران، کافه و فضاهای تفریحی، محیطی جذاب را برای مردم و گردشگران فراهم کرده است. هدف این مجموعه، رضایت مشتریان بوده و به همین منظور، همه غذاهای خود را با رعایت بالاترین استانداردها و دقت در انتخاب مواد اولیه تازه، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کباب‌های معروف ایرانی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید که از جمله آن‌ها می‌توانیم به چلو کباب، کباب کوبیده، جوجه کباب و دنده کباب اشاره کنیم.

  • آدرس کافه شاهان کرمان: بلوار پرستار، نبش کوچه مجموعه تفریحی گردشگری شاهان

رستوران ابیت کرمان

آخرین بخش این مطلب مربوط به معرفی کامل رستوران ابیت کرمان است. رستوران ابیت در کرمان با منوی متنوع و خدمات باکیفیت، در یک مجموعه تفریحی و گردشگری قرار گرفته است. این رستوران برای صرف صبحانه، ناهار و شام بسیار مناسب بوده و طعم غذاهای آن بی‌نظیر است. این رستوران دارای یک بخش مربوط به پذیرایی است که امکان برگزاری مهمانی‌ها و مجالس بزرگ را به مشتریان می‌دهد.

  • آدرس رستوران ابیت کرمان: کیلومتر 15 اتوبان 7 باغ، تیر 285

سفارش آنلاین غذا از جدیدترین کافه‌های کرمان

همانطور که مشاهده کردید، تعداد کافه‌های جدیدی که در شهر کرمان تاسیس شده‌اند کم نیست و ما هم توانستیم در این مطلب به معرفی تعدادی از آن‌ها بپردازیم. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از این کافه‌ها، از خدماتشان استفاده کنید، اما امکان سفارش آنلاین از این مجموعه‌ها نیز وجود دارد. اسنپ فود پلتفرمی است که اسامی این کافه‌ها درون آن قرار گرفته و بنابراین ثبت سفارش غذا، نوشیدنی و دسر از کافه‌های معرفی شده تنها با چند کلیک در آن امکان‌پذیر خواهد بود. در پایان، اگر شما هم تجربه صرف غذا یا انواع آیتم‌های کافه‌ای در این مجموعه‌ها را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد کیفیت خدمات آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین کافه‌های کرمان با فضای خاص برای قرارهای دوستانه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]