مرکز خرید بزرگ میدولی

مرکز خرید بزرگ میدولی

مگامال میدولی با قرار گرفتن در کنار بزرگراه فدرال ، بین کوالالامپور و پتالینگ جایا ، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا می‌باشد.این مرکز خرید به وسعت 1،7 میلیون فوت مربع و در پنج طبقه ساخته شده است.مهمترین فروشگاهها در این مرکز خرید عبارتند از فروشگاههای زنجیره ای" مترو جایا"، فروشگاه زنجیره ای جاسکو و کارفور.این مرکز مستاجران دیگری نیز دارد:شرکتهای تجاری متوسط و کوچک ، فروشگاههای تخصصی لباس ، مد ، وسایل الکتریکی ، مجصولات کامپیوتری و... کتاب فروشی ، مرکز بدنسازی ، سالن بولینگ ، سینما و نیز مجموعه بزرگی از رستورانهای مختلف نیز در مجموعه میدولی وجود دارد.
در این مجتمع تجار دو سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که در منوی آن انواع غذاهای بین المللی یافت می‌شود. برخی از بزرگترین طراح دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت در این مجتمع نیز یک شعبه دارند. این مرکز تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای هم بازدیدکنندگان محلی و هم بین المللی فراهم می‌کند. این مجتمع تجاری بسیار بزرگ و معروف در خارج از شهر کوالالامپور و درحاشیه اتوبان سید پوترا قرار دارد. برای رسیدن به این مجتمع می‌توان از تاکسی و قطار شهری کی تی ام درایستگاه میدولی استفاده کرد.
امکانات عمومی مجتمع تجاری میدولی مگامال سالن‌های غذاخوری مالایی-مک دونالد - کی اف سی- کینگ برگر- استارباکس - سینما سه بعدی - سالن بدن سازی جکی جان- مرکز بازی - مرکز نمایشگاههای میدولی - هتل - هتل آپارتمان - پارکینگ می‌باشد.امکانات بانکی مجتمع تجاری میدولی مگامال در داخل مجتمع میدولی شعبه و همچنین دستگاههای خودپرداز "می بانک مالزی" و "سی آی ام بی" وجود دارد. همچنین صرافی واواسان که یکی از بزرگترین صرافی‌های مالزی است وبهترین نرخ تبدیل ارز را در مالزی ارائه می‌کند در طبقه زیرهمکف این مجتمع قرار دارد.امکانات وِیژه اطفال و شیرخواران در مجتمع تجاری میدولی در فروشگاههای مترو جایا و جاسکو این امکانات برای شیرخواران به بهترین شکل ممکن وجود دارد.
مرکز خرید بزرگ میدولی
مرکز خرید بزرگ میدولی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]