بهترین مقاصد گردشگری آسیا

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

قاره آسیا (Asia)  یکی از بزرگ ترین قاره های موجود در جهان به شمار می رود که جزء پرجمعیت ترین قاره ها هم محسوب می‌شود. در این قاره، کشورهای مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به چین، هند، اندونزی، تایلند، ژاپن، سنگاپور و... اشاره کرد که هر یک از آن ها دارای وسعت و جاذبه های دیدنی متنوعی هستند که با استفاده از تورها می توانید با هزینه های مقرون به صرفه و با امکانات کاملی به سمت توریستی ترین جاهای دیدنی قاره آسیا سفر کنید.

به عنوان مثال می توان گفت که کشوری مانند چین که بعد از روسیه بزرگ ترین کشور قاره آسیاست دارای نقاط گردشگری و دیدنی بسیار زیادی‌ست که با تهیه تور چین می توان از توریستی ترین مکان های دیدنی آن دیدن کرد و لذت برد.

در واقع کشور چین به قدری پهناور و وسیع است که در سفر به آن بهتر است راهنمای تور در کنار شما باشد.

برای آن که بتوانید به راحتی به چین سفر کنید نیاز است که یک سری مدارک داشته باشید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در ادامه با آژانس هواپیمایی قصر شیرین تهران همراه باشید. چرا که قصد داریم به معرفی بهترین مقاصد گردشگری آسیا بپردازیم که بی تردید با مطالعه توضیحات ارائه شده می توانید راحت تر مقصد خود را انتخاب کنید. پس تمامی کارهای خود را کنار بگذارید و مدت زمانی را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

سفر به سرزمین اژدهای قرمز: چین

لقب کشور چین، سرزمین اژدهای قرمز است که در شرق قاره آسیا قرار دارد. این کشور دارای تمدن و پیشینه تاریخی دیرینه ای‌ست که تا به امروز توانسته است گردشگران و توریست های زیادی را از سراسر جهان به سمت و سوی خود فرا بخواند.

در این کشور دیدنی ها و جاذبه های توریستی زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به پکن، شانگهای، دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه و... اشاره کرد.

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری چین برای ایرانیان، شانگهای است که جزء لوکس ترین شهرهای کشور چین به شمار می رود و درجه یک ترین هتل ها را در قلب خود دارد.

یکی از راه های سفر به سرزمین اژدهای قرمز، تور چین است که بعد از دریافت ویزای چین با خیالی راحت و اطمینان خاطر می‌توانید اقدامات لازم را برای تهیه تور چین انجام دهید و در موعد مقرر به چین سفر کنید.

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب گفته شد کشور چین بعد از روسیه دومین کشور پهناور موجود در قاره آسیاست که مساحت آن بیش از ۹۰۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع است. سفر به سرزمین اژدهای قرمز می تواند تجربه های دلچسبی را برای هر فردی رقم بزند.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

تایلند، سرزمین هزار معابد

تایلند، یکی دیگر از کشورهایی‌ست که جزء بهترین مقاصد گردشگری آسیا محسوب می شود و همچون چین هر ساله بسیاری از ایرانیان با تورهای گردشگری به سرزمین هزار معابد سفر می کنند. زمانی که اقدامات لازم را برای دریافت ویزای تایلند انجام دادید می توانید بعد از تهیه تور تایلند به سمت دیدنی ترین کشور در منطقه آسیا سفر کنید. در نظر داشته باشید که مدت زمان پرواز تهران تا تایلند حدودا ۷ ساعت است که تقریبا زمان کمی را از شما می گیرد.

با ورود به سرزمین هزار معابد می توانید جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری را از نزدیک ببینید و خاطرات به یادماندنی را در طول مسیر زندگی خود تجربه نمایید. در این کشور مناظر طبیعی، جنگل های سرسبز و گونه های مختلف گیاهی وجود دارد که می توان ادعا کرد تنوع گونه های گیاهی این کشور نسبت به آمازون بسیار بیش تر است. همچنین یک پارک ملی به نام پارک ملی خائو سوک در جنوب سرزمین هزار معبد (تایلند) وجود دارد که قدمت آن به میلیون ها سال قبل بر می گردد.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

ژاپن، کشور آفتاب تابان

ژاپن، در نزدیکی اقیانوس آرام قرار دارد که در رتبه سوم به عنوان برترین اقتصاد جهان به شمار می رود. نیپوتون کوکو، عبارتی‌ست که ژاپنی ها کشورشان را با آن خطاب می کنند و به معنای خواستگاه خورشید می باشد. می دانیم که ژاپن، شرقی ترین کشور جهان محسوب می‌شود. به همین دلیل ژاپنی ها لقب کشور آفتاب تابان را به سرزمین‌شان اختصاص داده اند.

خوب است بدانید که در ژاپن بیش از سه هزار جزیره وجود دارد که بزرگ ترین آن ها هونشو، هوکایدو و شیکوکو است.

جزایر نام برده 97 درصد از خشکی های این کشور را تشکیل می دهند. در کشور ژاپن علاوه بر جزایر، کوه های بسیاری وجود دارد که اکثر آن ها کوه های آتشفشان هستند.

همچنین در کشور ژاپن قلعه و برج های بسیار زیبایی وجود دارد که تعدادی از آن ها در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

وجود جاذبه های گردشگری در ژاپن مانند کوه فوجی، قصر سلطنتی توکیو، موزه صلح هیروشیما، قلعه اوساکا و از همه مهم تر آمار پایین جرم ها باعث شده که میلیون ها توریست و گردشگر با تور ژاپن به سمت این سرزمین سفر کنند.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

جزیره بالی، جزیره ای همه چیز تمام در اندونزی!

در کشور اندونزی و در نزدیکی اقیانوس آرام و اقیانوس هند، جزیره ای به نام جزیره بالی وجود دارد که هر ساله افراد زیادی از اقصی نقاط جهان به سمت دیدنی ترین جزایر جهان سفر می کنند. جزیره بالی به حدی منحصر به فرد و چشم نواز است که می توان آن را به لیست بهترین مقاصد گردشگری افزود. در حقیقت جزیره بالی اندونزی را می توان به عنوان بهشت استوایی در نظر گرفت.

بهترین زمان سفر به بالی در فصل بهار است که آب و هوایی مطلوب و مناسب بر روی منطقه حاکم است. به طور کلی در صورتی که قصد دارید برای تفریحات آبی همچون غواصی و شنا به جزیره بالی سفر کنید ماه های آوریل و اکتبر بهترین زمان است. به عبارت دیگر بین ۱۲ فروردین ماه تا ۱۰ اردیبهشت (آوریل) و بین ۹ مهر تا ۹ آبان (اکتبر) می توانید در جزیره بالی تفریحات آبی را امتحان کنید.

بهترین زمان برای موج سواری در جزیره بالی از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر (بین آوریل و سپتامبر) است که می تواند زمان مناسبی برای چشیدن لذت موج سواری در بالی باشد. همچنین در اوبود (Ubud) نیز بین ماه های آوریل و سپتامبر، جشنواره روح برگزار می‌شود. در این جشنواره می توانید دنیایی از هنر، موسیقی و یوگا را مشاهده کنید.

اگر می خواهید همانند بسیاری ازافراد جزء شرکت کنندگان این جشنواره باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

سنگاپور، عروس آسیا

یکی دیگر از کشورهایی که می توان جزء بهترین مقاصد گردشگری آسیا در نظر گرفت، سنگاپور است. این کشور از بهم پیوستن ۶۳ جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است. پیش از آن که این کشور را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کنید بهتر است بدانید که سنگاپور جزء سفرهای لوکس و گران قیمت است. همچنین سنگاپور جزء مدرن ترین کشورهای آسیاست.

بنابراین در سفر به سنگاپور فرودگاه هایی با کامل ترین امکانات، برترین کافه رستوران ها و دیدنی ترین جاذبه های توریستی انتظارتان را می کشند. علاوه بر آن وجود آسمان خراش هایی حیرت آور در سنگاپور باعث شده که این کشور همانند بسیاری از کشورها در میان گردشگران از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.

بنابراین اگر به دنبال سفری ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم که سنگاپور را از گزینه های روی میزتان حذف کنید.

 

منبع: قصر شیرین

بهترین مقاصد گردشگری آسیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]