خاص‌ترین محصول آفریقا

خاص‌ترین محصول آفریقا

چای رویباس یکی از خاص‌ترین محصولات بومی آفریقای جنوبی است که لیست خریدتان بدون آن کامل نخواهد شد. این چای بدون کافئین و بسیار خوشمزه و خوشبو از یک درختچه‌ی خاصی که در کوههای cederberg است می‌روید. این منطقه ۳ ساعت تا شهر کیپ تاون فاصله دارد. چای رویباس امروزه صادرات جهانی می‌شود و به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانیش مشهور است.
مطالعات نشان می‌دهند که چای رویبوس برای درمان مشکلات مختلف پوستی همچون اگزما و آکنه مفید است. شواهد نشان می‌دهند که نوشیدن و مصرف موضعی چای رویبوس در افراد دارای آکنه، به کاهش جوش‌های صورت آن‌ها کمک می‌کند. با این که تحقیقات در مورد نحوه‌ی عملکرد چای رویبوس در این مورد ادامه دارد، دانشمندان بر این باورند که میزان فلاوونوئید بالای چای رویبوس بدن را به نابود کردن عوامل بیماری زای مزاحم تحریک می‌کند. دلیل آن هر چه که باشد، واضح است که چای رویبوس به بهبود سلامت پوست در افراد دارای مشکلات پوستی کمک می‌کند. در نتیجه به زیبایی پوست شما کمک می‌کند.
از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند
چای رویبوس سرشار از آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز است. این آنزیم یک ماده‌ی ضد پیری فوق العاده است. آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز برای تولید طبیعی سلول‌های پوستی لازم است و بالا بودن سطح آن در چای رویبوس، سلامت پوست مصرف کنندگان این چای را تضمین می‌کند. آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز با خنثی کردن فعالیت رادیکال‌های آزاد، با چین و چروک‌های پوست نیز مقابله می‌کند. به همین دلیل، چای رویبوس برای کسانی که می‌خواهند سرعت فرآیند پیری پوست خود را کاهش دهند، گزینه ای عالی است.
خاص‌ترین محصول آفریقا
خاص‌ترین محصول آفریقا
خاص‌ترین محصول آفریقا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]